Bilder hästar & tjejfester..

Håller fortfarande på med mina bilder! Nu har jag fixat & trixat & letat upp nya fina bilder så det blir nog bra. Men skulle ha andra grejer också som inte vill funka men jaja...för en gångs skull är jag inte ute i absoluta sista minuten.
Senast den 15:e måste det vara klart jag satsar på morgon dagen!

Varit & skuttat lite Pålle idag. Det gick bra med lite hjälp att borsta ben & ta på sadel. Tänkte inte knäcka mig innan passet börjat. Hade en så undebar pålle idag så jag blev nog lite kääääär!
(Sus, efter du gått så hittade jag knappen & himmel vilken underbar en :-) )

Helgen kommer ju med stormsteg & fick frågan av M ad som händer på lärdag då alla våra kära sambos ska ha ett julbordknytis. Jag hade tänkt dra hit alla tjejer & några till & också ha lite skojigt, det var superlängesen vi hade tjejakväll.
Men så skulle mamma til västerås & mormor & morfar så jag kände att jag följer med dit. Det var jättelängesen jag var med där uppe & har haft bokat hela hösten de helger mamma & pappa varit där.
Så nu kör vi upp på fredag eftermiddag & kommer hem sent på lördagen.
Så SORRY GIRLS..ingen tjejfest denna helgen här iallafall.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

ja han jättego, jag kom på att jag ridit honom och att jag också gillade honom!! mailar bilderna till dig sen.. sitter här och snörvlar..

Synd att du inte är hemma i helgen, jag är ledig och P ska ut och paddla kajak så det blir en lugn helg för mig..

2008-12-11 @ 08:36:16
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/
Postat av: Lindha

Aha..men jag kommer hem lördag kväll så är du uppe sent kan du ju komma in en tur!

Ja han var underbar!

2008-12-11 @ 09:18:35
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Marie

synd, men förstår. Det får bli en annan gång! Ha det kul i västerås.

2008-12-11 @ 10:33:59

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0