Den lilla inbrottstjuven....

...låg i sängen med Essie igår (hon grät vid 22:30 & sa att hon hade så ont i BENET!? Växtvärk?) så hör jag dunkande ljud, kontrollerar trappan, hunden ligger nere i hallen så inte han. Katten är så liten så han kan inte dunsa runt han heller.
Gillar INTE när det är konstiga ljud för ner i källaren går jag inte.
Sen tänkte jag att det kan inte varit nåt konstigt för då hade Baloo reagerat direkt. Han är inte den som inte uppfattar ovanliga ljud. Alltså måste han veta vad som lät.
Lägger mig igen & dunkandet är snabbt tillbaka....tillsammans med glatt OlleJoller.
Lilleman ligger inne i sin säng & sprattlar så sängen gungas mot väggen alltså inget att vara rädd för!
Lugnet med Ollegullet är nog slut nu...så fort han sitter i gåstolen är det framryckning överallt för att pilla pilla pilla. Sen blir han heölt vansinning om man tar hans fynd ifrån honom. Men Essie är en duktig barnvakt & byter ut till hans egna grejer :-) Sötungar!

Idag står det kiropraktor på schemat & en tur nerpå stan. I eftermiddagen tar vi flocken till Saz & Putte för lite mat & umgänge. Imorgon r det ju nyårsafton & den ska vi nog få trevligt på också!
Torsdag blev vi bjudna till Schatzigumman & ska testa bada lite badtunna!
Helt underbara ju - sån skulle man ha på tomten fylld med gölvatten hihi.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Ja jag vet, skitsurt m FP... men men det ska väl förhoppningsvis fungera framöver nu iaf! Funkade perfekt när Dennis skulle ta ut sina 10 dgr iaf, alltid nått ;-)



Mkt verkar ni ju hunnit med på julen oxå! Nyår kvar då... hem o riva Smullans hus då!? ;-)

2008-12-30 @ 11:11:51
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Annica

Här ska det inte rivas nått inte!!

2008-12-30 @ 14:49:48
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: Anna

Ha ha.. ja verkligen! När vi inte orkar med småbusarna så skickas de till Hultgatan ;-) vad annars liksom? Vissa plikter ingår ju i den lotten... hihi

2008-12-31 @ 14:41:54
URL: http://giss.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0