Hejsan Hoppsan....

..falleraralla när julen kommer ska varenda unge vara glad!!!

Och ja, jag är ganska glad men stressad!!! Huset är verkligen helt igengrott av alla saker jag förflyttar hit & dit & överallt. Blir knäpp på mig själv som aldrig blir helt klar med nåt utan bara börjar lite här & där...grrrr....
Såg med avundsjuka på föräldrarnas fina tjocke bock innan, min ser mest ut so en skabbig varg! Inte ens några horn har han fått stackarn.
Tanken var att städa hela huset  idag men det blev typ en halv dammsugning uppe.
Vi var nere på stan en tur med ungarna & hund, men ingen shopping idag. Måste gå med Balutten mer på stan. Han drar & vill inte alls sitta bunden nånstans. Satte han på ett lugnt ställe men redan när jag dykt in bland stånden på torget så hörde jag han vrålskälla där bakom så hämtade han igen & stod en stund bland allt folk så han fick vara med, precis när han började lyssna & gå fint vid vagnen dök Jackson upp så då var det slut på friden :-)

Sambon är & spelar sektspelet idag, lika bra att släppa iväg han idag så jag säkert vet att han är hemma de andra dagarna innan jul nu :-) Men sitter ensam ikväll & har ton att göra så inte så jätteskoj faktiskt. Men det är bara bita ihop & fortsätta plocka undan all bröte.

Olle somnade vid 19:30 sur som en citron men när jag la honom jämte mig i sängen snörpte han en gång på lilla munnen, sparkade till mig hårt & sov som en stock. Han som alltid somnat ensam har fått lite olater om nätterna & de vill han visst ha även på kvällstid också :-)
Essie fick bada ikväll & sen somnade hon till julkalendern nere i fåtöljen. Lilla sötan vad hon väntar på Tomten nu!.
Nehe..det var den lilla tråkiga skrivstunden...bäst att forstätta med julegranen så jag kan slå in paket sen!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jennie

Har ni också en liten som väntar på tomten? :-) Här hemma börjar det verkligen ta ut sin rätt idag märkte jag.. så vi har slutat prata om att tomten ska komma... ;-)



Annars då allt bra? :-)



Kram från 08:orna :-D

2008-12-21 @ 22:15:26
URL: http://grafiskformgivare.blogg.se/
Postat av: frida

lilla tråkiga skrivstunden.. de e väl härligt att sitta vid datorn en stund, drömma sig vort och inte täka på massa annat som skall göras! Vi har haft tomteinslagningsverkstad, snart skall de upp igen!

2008-12-21 @ 22:17:09
Postat av: Jessica T

Halloj och God jul. Såg din bock i går. Jättefin ju!

2008-12-22 @ 09:19:50
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lindha

Haha...jaså tycker du :-) Idag ska han få nya fina horn iallafall så blir han nog glader! Tack för kortet!!!!

2008-12-22 @ 11:12:40
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Annica

Haha.. jag är klar med min med.. bocken alltså!

2008-12-22 @ 12:34:02
URL: http://hittaringendoman.blogg. se

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0