peppis & julgranar...

Gah...det är ju bara en vecka kvar tills tomten ska ta sig upp i sin släde & åka runt till alla barnen med klapparna.
Kanske dags att ta tag i klapparna så de snälla får nåt i sin strumpa :-=
Tänkte åka & shoppa allt på lördag som tusen andra. Dagen efter julbord...känns ju sådär men  det måste bli gjort!
På dagens Julschema står det klä liten utegran & sätta upp lite belysning (ingen porrbelysning iår alltså haha..)

Julgranen ser ut ungefär såhär iår:

Vi vart ju ute hela familjerna i Skåne i söndags & höggde en julagran! Det var lite besvärligt att ha Olle på maggen & kliva runt ute bland planteringarna.
Vi såg spår av ett rådjur som haft sin sovplats precis  jämte vår gran. Baloo spårade & höll på helt vild ;-)
Sen såg vi spår av människa & granbarr & släpspår. En grantjuv alltså! Det var bara att följa spåren men det orkade vi inte. Det kan varit grannarna & dem vill man ju inte skälla på.

Sen var jag ju & badade bubbel också! Det var så skönt. Rekommenderas & de hade helt otroliga massage fåtöljer där också! (Hotellet)

Gött va eller hur!!!!

Igår var min pappa här & gjorde pepphus med Essie. Kristyren var som cement så får köpa ny idag & bättra på lite!
Essie hade kristyr & grejer i hela håret så idag är hon en sockertopp på dagis!


Håller på & möblerar om här hemma IGEN...jag blir aldrig nöjd...grrr....varför ska vi ha så svår planlösning härnere?
Blir tokig. Undrar om man kan be nån inredare komma & fixa till det. Men det kostar väl flera miljoner.
Nehe...ska ta tag i julstöket igen. Bäst att passa på när Essie är på dagis!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Annica

Mysigt ni verkar ha haft det.. ångrar nu när jag såg bilden att jag inte följde med..

2008-12-16 @ 11:27:28
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm...verkar som mitt blev tvärtom...jämna v mån-ons, ojämna tors-fre. synd blir lite svårt att träffas då...finns det tid till att träffas i veckan? Kanske byta klapparna till småkillarna om det fortfarande gäller?!

2008-12-16 @ 15:55:34
Postat av: marie

ojdå...glömde presentera mig i förra inlägget, men det var av mig.

2008-12-16 @ 15:56:38
Postat av: Jessica

Har länkat dig...

2008-12-16 @ 16:09:40
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: marie

jag igen...torsdag passar mig bäst om det passar er? =)

2008-12-16 @ 17:51:03
Postat av: Yster

Mmm fortfarande massa snö, se till att den är kvar till jul, och så härligt i bubbelbad! Får bada i familjespat när ja kommer hem ;-)

2008-12-16 @ 19:41:36

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0