Ekorrarna...Piff & Puff

Glömde ju visa de söta Ekoorarna som inte vågade komma när vi var hos Sussie häromdagen. Men när vi åkt hem vågade de sig fram & fick dessa bilder:



Visst vill man ha en egen sån hemma!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

I morse hade jag hur många fåglar som helst och sen Piff, Puff, Paff och Nr 4, alltså 4 små korrar som satt och mumsade kaninpellets, vilken syn.. Nr 4 får den 4:e korren heta eftersom jag inte kommer på något kul namn på henne, du får fråga Essie om hon har något sött namn på lager!! Kunde inte se bilderna här, det blev bara 2 röda X men jag vet ju redan hur de ser ut... ;) Nä nu ska jag hoppa in i den mögeldoftande duschen här på hotellet i Hultsfred! Ha de gött!! Kram

2008-11-17 @ 21:42:01
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0