Lätta frågor....

fastnar ibland för "Sanningens ögonblick" som de flesta andra kan jag tro :-)
Men VEM berättar dessa så dumma & pinsamma saker för de som gör frågorna?
Som tjejen som ar förra veckan som hade betalat ett trasigt bord med oralsex, använt assistentpengar till resor & gu vet vad de visste om henne. Hon svarade dock glatt på allt & tyckte att Gårdinger såg dryg ut när det var nån fråga om utseende.
Ja, det är väl upp till var & en att vara mmed på sånt men vem är så elak som berättat alla saker för programmet?
Sen är det väl inte riktigt rättvist för det är ju egentligen rena ja/nej frågor? Klart du "vet" helt säkert om du jort såna grejer!?
Efter henne var det ju Linda Rosing, & hon fick ju jättelöljiga frågor. Inte alls sådär farligt personligt som de andra får
Hon åkte ju ut igår på frågan från Micke (som hon blev ihop med i Big Brother) om hon nån gång ångrat att det tog slut mellan med dem. Minsta lilla tvekan registreras ju i en såndär lögndekektor, så egentligen räcker det nog att man tänker frågan lite för länge så blir det en tvekan.
Hon svarade Nej. Det var FALSKT, hejdå 75000 kr.

Skumt program det där! Skulle vilja testa men inte i tv..om jag skulle vara med...lova att bara berätta snälla saker om mig så jag framstår som värsta ängeln! (Vilket jag naturligtvis är)  

Dagen i övrigt förutom funderingar på knäppa program har varit riktigt barnslig..men det är skönt med såna dagar ibland! En vanlig måndag...

7:35 väcks till ordinarie "gåmårrånsång"
affe vaknar sakta till liv.
Matar Olle, läser tidingen i soffan & Essie leker med sina dockor.
Jag har en snäll dag & hjälper Essie mata dockorna & klä på TRE stycken. Letar reda på Ella & Pippi som är borta.
Tar med Olle ner i källaren & duschar, Essie säger att hon kan passa honom uppe. Jag svarar att det får hon göra när hon blir stor. Essie blir lite sur & säger att hon ÄR EN STOR TJEJ!
9:15 bestämmer att gå till ÖF idag.
Packar ihop min lilla flock. Olle skriker, hunden blir galet glad & skäller & springer runt, Essie gapar om att hon vill cykla.
Får styra upp det hela, ner med Olle i vagnen, ut med hunden, förklara för Essie att det är halt men vi kan leka halkaleken. Nöjd. Klä på sig själv & UT.
Gick en runda & klart jag lekte halkaleken (man halkar runt på is på vattenpölar) & halkade ett par gånger av misstag när Baloo också ville hoppa.
9:50 hemma igen släppa in hunden som inte alls vill vara själv hemma & surt protesterar, men med Frolic funkar allt!
10-12 ÖF idag gjorde vi fina snögubbar.
12:15 hemma packa in oss i bilen istället, har beställt lunch av Smullan ;-)
14:00 hemma igen. Matar Olle, plockar undan lite. Essie leker tomte & Lucia. Olle får en pepparkasmössa jag en stor tomteluva.
15:00 Bygger med lego på Essies rum. Superskoj. Gjorde små gubbar, hästar, hundar, hus & lastbilar
klockan springer iväg det blir nästan mörkt i Essies rum...klockan är redan över 16!
16:30 Sambo kommer hem, han fixar mat & jag går ut med Baloo till Lidl & shoppar lite mat.
17:15 hemma igen, vi borde städa lite & bära ner/upp mattor men det är roligare att rita i Essies målarbok.
Essie tycker jag & R målar så fiiiint & säger att vi är jätteduktiga. Så vi måste måla lite till.
18:15 Essie, Olle & R badar. Jag dammsugar.
18:45 Olle somnar (ja han har ju kommit upp ur badet....)
19:45 Essie somnar
Jag sitter här & filurar, R är på Innebandy.
En helt vanlig måndag i Esters hus!

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0