Måndag...neeee....det är ju tisdag!

Ojoj denna veckan blir en luring! Redan tisdag!
jag har måndag idag & hela dagen varit upp & ner! Vi åkte till Ullared igår jag & sammbon ihop med hans föräldrar. Därför blir det ju konstigt idag när Essie skulle till dagis, för jag tänkte att det var måndag. 

Ullared ja, alla shoppingtokars drömställe eller är det bara hysteri!? 
Ja både och tycker jag. Egentligen är det inte så mycket billigare eller annnorlunda grejer än vad som finns på alla andra lågpris varuhus som varenda stad har numer. 
Städ, tvätt, schampo grejer, inredning & godis är inte billigare än vad det är på tex rRusta & ÖB. 
Barnkläder som overaller & regställ är däremot en bra invenstering...OM storlekarna finns! 
Jagade efter jacka & fleece till Essie men det fanns bara 86 & 110 grrrr...hittade en overall grå/svart till henne som var jättefin 269kr! 
Olle hade behövt en overall han också men där fanns det bara 68 & 86 grrrr igen. 
Pojkkläder överlag till bebbar var det dåligt med tycker jag. Så han fick inte mycke alls. 
Leksaker fanns det gott om, & det är väl där jag tyckte det var stor prisskillnad på "märkesgrejerna".
Och för den sm ska ha barn är det ju guld. Fanns allt till bebben :-)
Köpte en hel del grejer iallfall & notan slutade på 4200:- Men så har vi köpt en hel del både till oss & till barnen! En & annan julklapp slank också ner ;-)

Innan vi åkte var Hasse här med kameran, Essie var inte på humör riktigt ville bara fåna sig & Olle, ja han är ju alltid en glaskit men svår att få fin på bild tycker jag. Men många bilder blev det iallafall så nu ska de redigeras lite innan framkallning!

Idag på måndag har Gizmon varit på återbesök hos vetten också, så på torsdag ringer han & talar om provsvaren.
Tycker han är ritkigt sig själv igen & ska få sig ett bad denna veckan så pälsen reder sig igen. Vet inte om det är sjukan, medicinen & maten som gör det men han blir så flötig så ett bad behövs nu!

Baloo tränar jag nu för fullt inför utställningsdebuten på lördag...så lagom skoj tycker han...bara bus i honom nu så får se m han tänker stå stilla eller hoppa som en jojo...ska bli roligt iallafall & det var 7-8 st bernervalpar i hans grupp! Spännande!

Lite  bilder på ungarna då....

ModellEssie (lördag kvällen då hon poosade som värsta proffset)

Sån liten toka...

Gladprins i fönstret


Essie skulle bara göra konstiga miner & knep ihop ögonen hela tiden...Olle han bubblar!


Bara så underbara BEBISOLLE!! man vill bara pussa på hela tiden :-)


Dags för tisdags tv. Glömde ju att det är min tvkväll.
Imorgon blir tjejfest med alla glada på jobbet! Ska bli jätteskoj att träffas & få lite uppdatering! Är verkligen urdålig på att kolla av skvallret därinne nu när jag är hemma...men snart är jag ju tillbaka så kan gott vara helledig ett tag till!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Yster

hihhi Ullared ja, de e nog mer gejen, shoppinghysterian, eller kul att se alla som gör de, knappast för att de e billigt. Söta små posetroll du har!

2008-11-11 @ 20:42:48
Postat av: micka

Åå så fina bilder :) Nu blir du väl allt sugen på att uppdatera eran kamera va ? :D



Jätte Bra bilder , o modeller !

2008-11-11 @ 21:22:21
Postat av: Sussi

JA jag har ju som sagt redan tröttnat på Gekås, men det är klart, ett par ridbyxor till skadar ju inte, det är OCKSÅ billigt och bra jämfört med ÖB och de andra lågprisvaruhusen..



Om du träffar brudarna i morgon så hälsa, kolla efter om Linda blivit mamma än.. har inget hört än så länge.. själv sitter jag nu mitt i centrala Växjö..

KRAM

2008-11-11 @ 22:31:42
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/
Postat av: Lindha

Sussi: Tänkte på hästarna & VILKEN LINDA?! Sen kom jag ju på att jag skrev om tjejkvällen & du menar jobbetLinda! Ska kolla det! Ha det bäst därute med bilen kör försiktigt!

Det fanns INGA hästgrejer jag skulle ha...väst+tröja+shortchaps (heter det så, du vet benläder..) väst & fleece fanns bara i en rosa färg som skrämt slag på både folk & hästar ;o) Så du får kika åt mig nästa gång du far dit!

2008-11-11 @ 22:44:01
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Annica

Ett sådant kort på lille gos Olle skulle inte skada att ha här hemma i bokhyllan.. Han är ju för och söt.. måste får krama på han snart igen.. bara jag blir frisk..

Hmm måste nog blogga lite i morgon.. Nu ska jag snart gå och nana.. ska jobba imorgon..

Kram

2008-11-11 @ 22:49:15
URL: http://hittaringendoman.se

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0