redan onsdag...

shit vad veckorna rusar! Vet knappt vilken dag det är längre!
Har lämnat viltuss på dagis & tränat en tur med Baloo. Missade ju träningen igår för tyckte det var viktigare att fixa håret. Mamma åker till mormor imorgon så hon kunde bara igår, ikväll har jag ridningen & missade ju den förra veckan.
Håret blev jättebra, lite ljust kanske så får se imorgon om färgen sitter när jag tvättat det. Mitt hår är så sprött så ibland fastnar inte färgen eller får konstiga nyanser så det kan rinna av imorgon & bli rosa :-)
Men då är det ju bara att lägga i en ny toning själv.
Det är nåt tjall med inställningarna på min kamera, alla bilder blir suddiga. Vet inte vad jag gjort, höll på & trixa förra veckan & nu vet jag inte hur jag ställler tillbaka..grrr...alla bilder blir mörka & lite suddiga.

Ester hjälpte till med lite Makeover på eftermiddagen...måste ju vara snyggt sminkad som en hund också...


Sen på kvällen blev det såhär då:



(varför ser man så konstig ut när man tar kort på sig själv????)


Ska på systers pojkväns  30-årsfest på lördag, vet inte alls vad jag ska ha på mig.
Har bara så tråkiga trasor i gardeoben & har 7 kg kvar så vill inte shoppa nåt nytt heller. Eller kanske ska kika på nån klänning eller nåt som ska sitta lite löst för då gör det ju inte så mycket!
Kom i ett par av mina "normala" jeans nu.
Visserligen brukar de sitta rätt löst & baggy men ändå. Det går att knäppa utan problem! Har gått ner två kilo på en vecka utan att gjort nånting. Så nu tänker jag inte ge mig utan ska ner de sista med!
Kan  inte tro att jag gått ner över 20kg sen i juni men så är det!
(fast jag tycker inte alls det känns så...varför gör det inte det? Är man aldrig nöjd?)
Men borde träna ryggen & magen så får nog börja med min Abslide på allvar ;-) bara att Baloo tycker den är så rolig så han hoppar på mig & biter i den när jag ska köra.
Powerpromenader funkar ju också & nu kan Baloo hänga med runt sjön iallafall..fast inte i det tempo jag brukar gå men lite motion blir det ju iallafall. Vill spara hans leder så länge han växer så inga "riktiga" snabblångisar förräns nästa år efter röntgen på han & när han är färdigväxt i benen.


Dagen blir nog rätt lugn, ska städa i köket innan jag hämtar Essie igen, sen tänkte jag åka ner till bibblan med henne i eftermiddag, granntjejerna brukar vilja leka lite också. Igår var Alma här & hon fick mata Olle med Puree. Har aldrig sett han äta så mycke så hon får nog komma in & mata varje dag :-)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Jooo du har verkligen rasat i vikt, smalisen!

Håret blev ju jättefint fast jag trodde du skulle bli blond hehehe.. Saknar stallet så du får hälsa alla ikväll, och tack för kortet till mobilne, kul att få en hälsning från hemmaplan...

Kramkram

2008-11-19 @ 17:40:59
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/
Postat av: micka

Fin färgning :) Kul o ha lite färg i denna tista årstid.

2008-11-19 @ 19:07:04
Postat av: Annica

Vaddå ser konstig ut??



Hehehehehe

2008-11-19 @ 20:29:02
URL: http://hittaringendoman.se
Postat av: Lindha

hm...kanske är den bistra sanningen att jag ser ut så.....ja man är ju fyllda tretti & lite till ;-)

2008-11-19 @ 21:43:35

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0