Ska bara....

...ska bara....innan jag börjar plocka här hemma i träsket...
Är rastlös & har tråkigt! Känner inte för att städa & inte för att gå ut. Så det blir lite blogg sen ta tag i allvaret!

Balutten har alltid gillat att ligga i vår trappa, bara det att han inte får plats på trappsteget längre så han sitter där istället...knäpp hund!


Visst är han tjusig min plutt:

på fredag är det storstädning på honom, bada, klippa päls & borsta fiiiiin till utställningen på söndag!

Nehe...nu ropar Ollebullen & vill ha mer gos!
Just det...

MAMMA!!! Söta snälla...jag vill bli rödtott igen! Kan vi ordna det sötemamsen nån dag innan jul :-)



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Monixx

Hejsan!



SVAR: Kruxet är att det gick nog eftersom n-ö och e-ö ligger inom samma län.

Vi tillhör Östergötlands Län.

Vi bor ca 1 km på fel sida om Östergötlands Läns-skylten ;-)

knäppt

Därav kruxet...



får se vad som händer..

2008-11-12 @ 11:32:36
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Lindha

Aha....dumt & knäppt för barnen för det blir ju längre tid innan ni hinner hämta...men flytta skylten vettja ;-)

2008-11-12 @ 14:33:38
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Monixx

Jaa, det vore nåt det! hahaha

En mörk natt sen... Tadaaa! En jönköpings Läns-bo igen! hihi

2008-11-12 @ 15:33:08
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Sussi

jisses va det växer de där två!! Söt Olle har börjat bli nu, var han innan ocskå men han ha verkligen börjat få en personlighet nu.. å lilla baloo.. jättefin, undrar hur maija skulle reagera om de träffas??!! haha.. men du, imon ska jag passa på att hoppa in på Börjes i Tingsryd, du vet häst och hundbutiken den STORA, som om du behöver något så hojta!!!

2008-11-12 @ 16:49:00
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/
Postat av: Monixx

IP-numret ser du när någon har postat en kommentar till dig.

Inne på Kommentarer och under själva komentaren står Ip:et



;-)



2008-11-13 @ 10:44:35

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0