Lörda

Har haft en så trevlig kväll här hemma med sambo, Essie, Hasse & Sandy.
Gjorde hemlagatr pizza & drack lite öla till. Tjötade allmänt om allt & Hasse snappade några fiiina bilder på Essie. (Olle sov redan när de kom) så på måndag kommer de tillbaka med kameran & ska shoooota några seriösa bilder på barnen & Baloo kanske kan fastna på npt kort också!
Essie var så rolig, hon poosade som hon aldrig gjort annat! Såg riktigt äkta men så vuxet ut när jag kollade i kameran.
Ja ni får kika på måndag.
Vi har haft en nyttodag här & sambo varot & hätat ved & tömt altanen. jag blev typ full av att rensa ur skottkärran på gamla ruttna äpplen ;-) & kraffsa upp 8 säckar löv. Det syns inte ens på trädgården att dessa löv numer är borta..men jaja...så går det när man har hus med så mycket träd & buskar! Skönt var det att vara ute halva dagen så ska inte klaga!

Smullan va här med bästa fördelsedagspresenten till Essie...en Talgboll! Gissa om fröken är glad & tur att det lite senare kom lite fåglar & åt också!! Hon har tjatat varje dag när vi gått förbi en granne som har en hel stad med fågelfröautomater. (ja inte som Sussi...men nästan ;-) Får nog åka ut & visa henne dina fina fågelhus )
Hängde den precis p ålagom höjd å inte Baloo kunde nå den.


Sen var det tvätthögen ja..bara två maskiner kvar sen börjar vi om på noll igen ;-)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Hahaha... ja det är många som vet var mitt hus är tack vare fågelhusen.. och du må tro att jag har massor av matgäster så välkommen ut och hälsa på så ska jag lära Essie vad fåglarna heter också!! KRAM KRAM

2008-11-09 @ 10:54:23
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/
Postat av: Yster

Hmm elaking! Inte utmana mig, jag hatar liksom du otäcka kedjebrev å annat tjaft så ja antar INTE utmaningen ;( HA ha!

2008-11-09 @ 16:49:19

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0