Fram & tillbaka....

jaha...så var det slut på helg IGEN! Ja tiden rullar på i 190 vet knappt vart jag bor längre ;-)
Första advent är det väl idag också mmen har inte hunnit med att fatta det...
Tidig morgon blev det igår för att åka till Götet igen. Typiskt för båda barnen sov som smågrisar när vi steg upp så lite sena iväg blev vi.
Essie var så förväntansfull inför Agens kalas med prinsesstema.
Hann fram gjorde vi & det var fullt hus hos bror & C med alla prinsar & prinsessor!
Superlyckat kalas & alla barnen var så fina!



Minidisco i källaren.



Sen på kvällen åt vi gott & spelade lite Guitar..eller jag gjorde. Kan inte köpa det själv för då skulle jag bo framför tv:n. Men är utan att skryta riktigt bra för att ha spelat typ 5 -6 gånger. Idag blev det lite sovmorgon. Olle vaknade kl 06:00 & åt mat, (sovit hela netten innan dess!!!!) sen somnade han om igen.
Essie vaknande 6:20 & då gick R upp med henne. Ingan annan var vaken så de hade legat & myst i soffanen hel timme innan Emil kom. Mamma skickade ner R i bäden igen.
8:00 vaknade Olle & då gicvk jag upp med honom till mamma som nu hade alla barnen.
9:35 gick jag upp till frukost. Fullt hus men det är alltid så ysigt att vara hos bror & C!


Tack C för all god mat & ett jättebra kalas!


Sen idag var vi uppe på julmarknad i stallet borta i Råda. Mysigt & fikade lite. Hoppade över ponnyridingen den kom igång så sent, Essie får väl följa med ut till Cicci nån gång & skutta lite häst. :-)
Hemma igen försökte jag fota alla dyra kusinerna....snyggt va!!


Åkte till Liseberg & mötte upp syster där. Märkte rätt snabbt att det är rätt svårt att hålla reda på alla...DC:s bror hade också komit med tjej & två barn så vi tappade bort varnann lite titt som tätt. Tur det finns mobil nu förtiden!

Essie åkte flyplan, hoppgroda (jätteläskig...) & åkte sagoslottet två gånger. Sen det bästa av allt...TOMTEN!
Men då blev tom Essie blyg så hon vågade inte gå fram riktigt nära, men en teckning det fick han.



Olle har varit en guldbebbe hela helgen, bara sovit & ätit & legat & tittat på kusinerna med stora tefatsögon.
Hittade förresten jättefina kläder till Olle & Essie för ok pris uppe i tornet på Liseberg. http://www.sunnykid.se/
Men det blir julklappsgrejer.

Nu ska jag kolla på film för en gångs skull & bara vara!!!


söööööt!!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

vilka söta små sessor!!! vilken härlig helg ni verkar ha haft!! 1:a adventskram till dig

2008-11-30 @ 22:25:37
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fattar inte hur ni håller ordning på Flocken, jag passade glagosen han rymmer iaf inte och springer iväg, namnband borde vara lag på liseberg! See ya!

2008-11-30 @ 22:34:25
Postat av: caroline

Tack själva, det var jätte trevligt som alltid när ni hälsar på.

Kramar C

2008-12-02 @ 11:27:40

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0