GRATTIS ANNA!!

Ett snabbinlägg bara & ett stort gratiis till Anna & Dennis som fick en liten Sigge igår kväll!
Det blir visst bara pojkar iår :-)

Varit en sväng på ÖF med Essie & kusinerna. De skötte sig som små änglar! Essie stannade hos mamma en sväng till så nu ska jag städa upp härhemma litegrann!
Carro kommer sen när hon varit en kompisrunda så då blir det highlife igen med kusinerna.
Hon trodde även Marlen var på BB för de skulle träffas idag men M har inte svarat i telefonen. Hennes blogg var tom så kanske :-)
Så hoppas jag får skriva grattis till henne också innan dagen är slut! Men man vet ju aldrig hur länge bebisar tänker stanna i magen....hon kanske bara är borta eller nåt. Vet ju själv hur alla tror man är på BB så fort man inte svarar i telefonen eller var online på typ 10 minuter haha..

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anka..

Allt gått bra med Anna och Dennis och lille Sigge, han vägde ca:2900kg och var 50 cm lång. Han var ganska snabb ut när det väl satte igång.. Men de m¨år bra och Anna är lika pratglad som vanligt.. hehehe..

2008-10-13 @ 15:23:07
Postat av: Lindha

haha...ja kan tänka mig det hon stannar nog inte i bädden alltför länge ;-)

2008-10-13 @ 15:32:49
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Anna

Tjena!



Nu har jag hittat till datorn oxå ;-) TACK för gratulationerna... Som sagt vi mår bra, med undantag av lite magknip o ständig hunger! hihi...

2008-10-17 @ 16:44:42

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0