Liten tjej med larv

Tittade två tre gånger idag i tidningen då jag minsann kände igen den lilla fröken som kikar på larven!
Marina,  som tagit fotot hade vunnit en tävling med den! Skoj! Och den är verkligen bra precis  fångat Essie när hon kryper efter en larv på marken.  Förökte hitta nån länk till den bilden om hon hade den i nåt album på nätet men hittade bara massa andra fina bilder hon tagit! Så nästa gång hon är krokarna eller vi är götet får det bli ny fotografering av barnen!

Idag var det en trött mamma som klev upp...men bara två nätter kvar sen BARNFRITT!!!!! YES! MEN....så tyckte Kakan att vi kunde gå hit & sjunga singstar istället för att gå ut efter "rockfesten"
NEEEEEJ...Ni får inte invadera mmitt hus på min barnfria natt! Känner mina vänner & där är det ingen som går hem innan 4:30 om man har tur!!! Jag vill nog kunna knata hem kl 24 & bädda ner mig i bädden & sova till 9. Men vi får väl se hur det går med det...brukar ju inte vara så svår att övertala när det är fest. Annars kan vi gå hem till Smullan & spela istället ;-)
Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig, blir nog enkelt som jeanskjol PANTIES & svart linne (jag säger Panties eller pantalonger - vägrar byta till nåt modernt ord som...ja vad heter panties nuförtiden?)


Baloo bajjar inte blåt mer, & R sa att han ätit upp nån/några mörkblå servetter från dopet så det var nog de som färgade av sig :-)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Annica

åå det fotot är verkligen hur bra som helst. Tur att han inte bajsar blått mer. Hit kommer de inte heller.. Jag och mattias ska ut på krogen!!! Så här är det ingen hemma...

Här blir det nog med "panties" och en ballongblus eller vad man ska kalla det, just det ja.. du var ju med när jag köpte den!!

2008-10-30 @ 09:44:10
Postat av: Anonym

det var ju roligt att det stod att flickan på bilden är i 5-årsåldern...



Men en underbar bild är det.

2008-10-30 @ 19:05:39
Postat av: micka

Åå ja visste att de var Essie, men blev helt fundersam när det stod i 5 års åldern..

Så bra fångat ögonblick i fotot..



2008-10-30 @ 19:25:39
Postat av: Lindha

ja vet inte alls varför det stod så nån som fattat fel men det spelar ju ingen roll :-)

2008-10-30 @ 21:11:34
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Sussilull

Jag tyckte väl att det va Essie på bilden!!! Jätte fint!!

2008-11-01 @ 09:10:59

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0