Nu är det bestämt

...jag tänker börja plugga igen! Ska bli jätteskoj & vi kommer tjäna MASSOR med pengar på detta!
Föst ska jag läsa till bilmekaniker så vi inte behöver lämna in bilarna mer!
Efter det är dags att läsa upp sina kakelkunskaper så vi kan göra badrum & annat. Efter det kan det nog passa att lära sig lite om el & bygge.
Bra va!

Idag möttes vi av denna fiiina utsikten:



Härligt! Då kan man inte låta bli att dra på sig yllekläderna & skutta i snön.
En fin snögubbe byggde vi & ojoj vad arg jag blir omm han är bortsmält imorgon!



Baloo är helt tokig i snön! Jag blir så lycklig när jag var ute & skuttade med han igår kväll. Härligt! Idag har han varit med hela förmiddagen när vi byggde snögubben, sen kom plogbilen & då skulle han vara tuff & jaga den också.
Men duktig som han är kom han faktiskt när jag ropade på honom. Hör väl inte till vanligheterna längre att han kommer på momangen när han är i fullt bus men idag var han duktig sötgris!
Fattar inte att det ska vara så svårt att fota en hund här ser han helt hoptryckt ut.....men men...



Hektisk helg blir det så det blir raketfart till "stan" när R kommer hem!
Imorgon ska Essie ha kalas, sen är det den där Rockfesten på kvällen...(vet fortfarande inte om jag kommer i min Outfit.....men det löser sig, rockbrudar ser rätt trashiga ut..)
Söndag fyller honungsbullen år!!!! Så då blir det paket & lite minikalas för han också. Måndag fyller Essie tre år! Så lite presenter till henne måste också införskaffas!

Nu har Essie somnat i soffan & Olle sover i bilstolen, ja inte i bilen utan inne...så kanske ska klämma mig in jämte Essie & gosa lite!  Hon kommer aldrig i säng tidigt ikväll om hon sover men det är ju FREDAG så ibland är det mys att ha henne uppe med oss.
Idag var hon i tidingen IGEN vilken kändis va...fast det var födelsedagsannonsen från Mormor Morfar & Farmor & Farfar! Essie tackar & har klippt ut sin lilla bild!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: John

Kommenterar även här då...när jag ändå är igång! hehe, ha en bra helg!!!



Kram!

2008-10-31 @ 18:27:19
URL: http://johnochdixi.zoomin.se
Postat av: Annica

Ååå vilken fin snögubbe!!! Men du hjälper oss lite då eller när du är färdig bilmekaniker??!!

Kramen

2008-10-31 @ 20:22:18
Postat av: Sussilull

Det var skönt att komma hem till slut men jag har inte hunnit sätta på vinterdäcken och så tänkte jag åka till jkpg idag och shoppa lite... får väl ta FOLO bilen då... hahaha

2008-11-01 @ 09:12:46
Postat av: Micka

Fina bilder.. Avis på er utsikt :)

Kul med Planer i helgen..

Ha så skoj !

2008-11-01 @ 17:54:44

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0