Såå...

börjar dagen gå mot halvtid iallafall.
Just satt i mig hela två pannkakor! Bara det att jag lyckades göra helt okej pannkakor är en bedrift.
Har ni bra recept får ni gärna bidra :-)
En med pepparrotsost & ruccola & en med hemmagjort äppelmos (nejnejnej inte jag gjort - mormor) & socker.
Ja, jag vet inte specielt GI mer än ruccolan kanske!? Men åt kål & morottill luncg så det kompenserar väl det hela.
Essie & kompisen var glupska & åt upp 10 stora pannkakor. 5 var, fast de ville bara ha socker på.
Undrar jag vad för vattensoppa de får på dagis för de hade de fått idag båda två,
Nu leker de prinsessor på Essies rum & Olle somnade gott i vagnen. Smidigt som attan att söva honom, bara att ta en promenad hela vägen till soptunnan!

Sitter & väntar på sambon & svärisarna.
Sambo ska iväg på infoträff för simskola för Essie. Hon pratar om det hela tiden så hoppas det blir bra!  Men får ner mig i de där kalla bassängerna det får man inte så R ellernån annan får gå med henne.
Själv ska jag iväg & hoppla lite häst igen. Får nog ta en "lätt" idag för axeln har typ gått ur led efter alla nätter då Olle "bara" vill ligga på min arm. Hmpf...sliter ut sin stackars mamma gör han den lille.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anka..

Hej å hå... kul att du äntligen startade en ny blogg..

Ska skriva kommentar varje gång nu..

Kramis

2008-10-01 @ 21:03:19
Postat av: Micka

Åå vad skoj med sim skola.. Var är de ? Tider o så ? Kanske är fullt o för sent för anämlan, men man kan ju kolla till nästa termin.

2008-10-02 @ 09:06:56
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Lindha

Micka, det är Nässjö simsällskap..en som heter Immse man ska prata med. jag fattade inte riktigt på R hur det var nu, men Essie ska visst gå med 5-åringar... varför vet jag inte, jag trodde det var typ plask & lek från 3 år. Men hennes är på söndagar 11:15


Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0