Spåra fram lite kantareller tack...

Var på b-klubben ida & lade spår. Smulis hade laddat med Köttebullar för att vovvarna skulle göra bra ifrån sig.
För hennes del blev förmiddagen mest en dragkamp mot den lilla cockren som löpte...Jackson var helt tok*** efter henne, så tyvärr blev det inte såbra resultat med smuis spår han var helt paralyserad av andra goa dofter.
Baloo däremot som inte fattat skillnaden på tjejer & killar ännu spårade finfint upp sin hög med köttbullar :-)
Så nästa år sa han vara en fulllärd kantarell hund. Eller ska kanske satsa på den där dyra svampen murkla..nej TRYFFEL menar jag visst enligt R. (Är inte murklor goda att äta????)
Jaja...vi får väl se hur det blir med det.
Tyvärr har jag glömt min kamera hos Loppan så inga foton från skogen idag tyvärr.

Nu har precis båda barnen somnat som två stockar för natten hoppas jag. Ska upp & svida om lite & sen laga lammracks & potatgratäng eller hasselbackar inte bestämt än - sen kommer Em & Johan & tjötar lite.
Får inte bli för sent ida bara för imorgon måste jag upp i ottan igen :-)
Essie ska gå på gympan imorgon så hon får hoppa av sig lite.
Har faktiskt inget skoj att skriva idag heller....saknar min kamera!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Marlen

Hej!



Ska du inte lägga in foto & bild, eller bara va anonym :)

2008-10-05 @ 12:15:04
Postat av: Lindha

Jo den dagen jag får tid ska jag fixa en bild! har ingen aning hur man gör ju!

2008-10-05 @ 13:24:44
Postat av: yter

Heja! Glad ja blev när ja hitta denna, har kollat två grr på gamla bloggen, men för mig som oinbjuden gäst har den låst sig, det står att grannen knacka på i går, och de läste ja ju förra veckan, men nu hittade ja ju dig här! Kul ;-)

2008-10-05 @ 18:36:10
Postat av: Sussi

hahaha.. ja murklor är jättegoda men det är inte alltid folk överlever en måltid med sådana svampar.. så kör du på kantareller istället.. eller fårtickor som du brukar plocka.. asg

2008-10-05 @ 19:55:09

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0