Tjejkalas

Var på en mycke trevlig tjejfest igår hos Mirre som fyllde 35!
Mycke rövin & en superskojig tipsrunda - maten lagade hennes make som var våran slav för kvällen :-)

Förbereder oss att bli snygga :-)






hmmmm lyckas int efå in fler än en bild..men såhär snyggg var jag igår! Yeahh....
Ja trevligt var det även om jag kanske dök lite väl djupt i rövinet & hade karuselllkalas när jag kom hem.
Men tack vare det fick jag sova EN HEL NATT! det var typ hundra år sen. R tog Olle hela natten, jag hörde honom bara en gång men han hade matat han två.

Så idag har Olle fått flytta in i sitt rum så det ska bli spännande att se hur det går inatt! Mysigt ser det ut att vara i den stora spjälsängen iallafall!
Kusinerna är ju på besök så Essie har varit med dem hela dagen & busat. Gissa om vi skrattade åt henne när hon 19:00 bestät säger att hon ska sova & går in på sitt rum & pyjmasar sig. Sötknopp!
R har lagt klart golvet & lilla trappan i illa hallen så nu ska kaklet bara fogas där-. Blir så fint! Ska leta upp nån ursprungsbild så ska ni får se skillnaden sen!
Nu blir det lite  film en stund till sen bädden!
Imorgon hade jag tänkt leka trebarnsmamma & ta med kusinerna till ÖF mamma sa hon kunde ta Olle isåfall. Fyrbarnsmamma har jag ingen lust att vara haha..

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Monixx

My good! Vilken strålande make-over.hihihi

Snyggve!

Ni verkar ha haft en trevlig kväll iaf.

Dax att sova lite nu men nu blev jag ju pigg igen.

;-)

Ha det bäst! //Monica

2008-10-12 @ 23:09:27
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Micka

Haha, Snyggt !

2008-10-13 @ 07:29:25
Postat av: Sussi

det såg ju riktigt kul ut!! hahaha.. ses på onsdag!! ;)

2008-10-13 @ 11:08:25
Postat av: Anka..

Tror mig ha sett dig så innan.. fast med en folksam påse på huvudet.. Kom du ihåg, det var ju när vi var "lekledare" på nån kickoff eller nått..

2008-10-13 @ 15:21:41

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0