I`m in love!!

Ja, jag faktiskt inte få nog av den lille prinsen som bor ute i stallet. Vilken lycka att jag fick hoppa honom idag, han brukar vara poppis att rida & jag har ju haft han rätt mycket. Men så var vi bara tre när Piven delade ut pållarna så då fick vi alla välja.
Gissa vem...Ratino den lilla ödlan såklart!
Vi hoppade rätt många hinder & kombinationer& när jag väl hittat takten så bara flöt det på.
Han är liksom sådör lagom glad, man får jobba järnet, men ändå sådär lagom, man honner tänka på nästa steg.
Snälla nån , ge mig massa tusenlappar & tid så skulle jag inte tveka en sekund att köpa honom på studs.
Kanske blir det en annan affär för en annan Skatt, men vi får väl se. Får försöka köra operation "du hinner visst jag kan hjälpa dig litegrann...." Och jag kan vara  rätt riktigt tjatig när jag är på det humöret. ;o)

Tyvärr bor vi en knäpp snål kommun som inte satsar på ridsporten, så det kan bli så att den stora fina anläggningen kommer stå tom. Det vore verkligen synd om de inte satsar lite nu när det äntligen, efter alla år, finns en helt underbar instruktör med bra hästar. Grrrrrr blir så arg! Ja vi får se vart det leder om nån vecka eller så.

Nu blir det räkningdags & se var Smullan tagit vägen så hon kan få sitt liv på papper. ;)
Inga bilder idag heller, jag är ju bara för tråååkig!

hm...ska se om jag hittar nån ful i mapparna...

En kärleksbild på Smul & mig för vi firar 10-år haha...


Se där jag..blond var jag där också...kanske ångrade mig gårdagens röda nu?!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Men vad.. är Lövhult illa ute?? :-o

Det var ju inte vad jag ville läsa såhär på morgonkvisten.

Hoppas att det går bra då.

2009-04-28 @ 07:41:47
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Annica

-hmmm jag me BLOND!! Vi är ganska snygga som bimbos, fast vi är ju snygga jämt! hihihihi..

Vilken kärleksbild..

2009-04-28 @ 08:59:50
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/
Postat av: Micka

Vilken bra bild på er :)

2009-04-28 @ 09:45:51
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha.. att skaffa häst för din del?? Lysande idé, ja menar då slipper ju du o din sambo definitivt att ses;-)

2009-04-28 @ 10:32:49
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Lindha

Ja, jag skulle verkligen seriöst vilja ha den där hästen!!

Sambon kan jag träffa när vi gifter oss haha

Ingen annan som vill köpa underbara han? Så kan jag hjälpa till den lilla tid jag har över & köpa han sen när jag blir vuxen eller nåt.

2009-04-28 @ 10:56:37
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Micka

Jo smidig var den ju förlossningen. Bara det att det gick så fort de sista kryst värkarna, så ja sprack mycket så de fick operera mej precis efter hon kommit ut.

Sen tiden efter var inget rolig med värk, svårt att sitta o svårt med toalett besök.. Så det är ja mest rädd för. Att ja ska spricka, sen sjäva förlossningen skrämmer med med.. O det känns skit jobbigt!



Men nu vet de ju om detta, så då kanske de kan hålla emot eller ev klippa om så skulle behövas.

Hus som helst kommer ju bebbe ut , hoppas på smidigt o smärt löst .. :P

2009-04-28 @ 11:48:55
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: mia

jobbigt när kommuner inte kan investera i sådant. Det är ju något som gynnar många.

2009-04-28 @ 14:01:00
URL: http://misenk.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.sexymamma.blogg.se





sjukt bra blogg läs den

2009-04-28 @ 15:54:25

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0