Oj vad skoj...

...nåt kul händer iallafall & om två veckor berättar jag det skojiga roliga....eller så berättar nån annan vi får se hur det blir med den saken! Det händer sällan nåt spännande nuförtiden & hemlisar har jag dåligt med på lagret så nu har jag faktiskt en! *stolt som en tupp*

Och så går vi fint över till tuppar & hönor istället.
Fick tummen ur ikväll & påskade liiiiite iallafall. Ska ordna lite blommor imorgon till stora bordet i vardagsrummet, får se om jag hittar nåpt billigt skoj inne i staden.
Nu vet jag inte alls om stora fönstret får vara ifred för små klåfingriga Ollepluttis händer, men la dukarna längst in mot kanten men nja...tveksamt om det går. Det blir förmaningar på sambon ikväll att kontrollera det under övervakande ögon.
Når Olle får sambon ta bort mina dukar. (Helst byta hela den fula stenskivan...men hur gör man det då? :o)  )
Olle är en nyfiken liten pillig rackare som kan krypa i supertempo så tror inte han börjar gå på ett tag för det är lättare & snabbare att krypa. Men jag gissade på 14 april första stegen så det får jag väl stå för då.

Såhär pyntig blev det iallafall.







Ja, så blev det, inte riktigt nöjd, men har inte tid att fixa mer.
kanske ska flytta stora orkideen & gräsväxten i de stora vita krukorna? Eller ska jag ha allt kvar?
Essies snygga tupp får självklart vara kvar, det är väl sånt pynt man får stå ut med nu i 10-15 år haha...

Faktiskt för ovanlighetens skull är både jag & sambon hemma ikväll...så ska nog ta en tur Baloo nu sen bara sova!
Tänk om jag hinner i säng innan 23:00??!!

Ojoj..nu förlorade HV71...det var ju tråkigt. Sambon ropade & sa att min farmors sambos sonson just flimrade förbi på tv i den ledsna HV-klacken.
För min del kvittar det...då kanske de inte ställer in Desperate mer iår!?

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Så fint du har pysslat. Hoppas lilla klåfinger låter det vara. Hihi.

Ja det är sorgligt att de ställer in desperate för hockey. Ställ in hockeyn för desperate säger jag.

2009-04-09 @ 08:44:08
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Så fint pyssel...

Tack för igår förresten. Inte varje dag vi hinner träffas. Men igår fick vi till det =)



Det där med hockeyn håller jag inte med ett dugg om.

Helt rätt att ställa in progem för denna höjdpunkt.

Men tråkigt nog höll det ju inte hela vägen =(



Så nu får ni se ert Desperate framöver ;)



Glad Påsk!

Kram

2009-04-09 @ 12:49:18
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Helén

Ja jag håller med Gabriella. Helt rätt att ställa in det. Men som sagt, tyvärr höll det inte, men nästa år kommer vi igen.



Ja skojar du att man kommer ihåg det, o ormarna som vi hittade bortanför vägen, bläääää.. Men roligt som sjutton hade vi. Hade så mysigt när jag var där med barnen o de lekte i bäcken som rinner där. Kommer att lägga ut bilder snart.



Vad påskfint du hade gjort. Har tagit in ris o pyntat det men mkt mer gör vi inte. Barnen frågar inte efter det heller för den delen.



Ha en riktigt mysig påsk.

Kram

2009-04-09 @ 16:12:50
URL: http://mammasblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Spännande med hemlisar;-)



Du har verkligen engagerat dig i ditt påskpyntande!! Jag är imponerad, skulle aldrig kunna göra så fint!

2009-04-09 @ 17:28:39
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Annica

Nyfiken!!!!!!!!!!!

2009-04-09 @ 20:47:17
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/
Postat av: Micka

Har du ändrat dej nu, sist sa du tjej :P

Hehe .. ja tror helt klart att ja är en tjej-mamma. Men man vet ju aldrig..



Så fint du pyntat!



GLAD PÅSK med er :)

2009-04-10 @ 07:23:37
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: mia

Jätte fint pynt!

2009-04-10 @ 08:40:57
URL: http://misenk.blogg.se/
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Du är så himla duktig!

Jag kan få låna dina fingrar en dag eller 2. hahaha

så fint så!

Nu blir jag oxå lite nyfiken allt!



Glad Påsk på dig!

2009-04-10 @ 16:31:48
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Marlen

Så fint, duktig du är =) & att du hinner!

2009-04-12 @ 12:23:58

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0