Så mycket skit....

..ja det är riktiga sketdagar.
Olle använder sin blöja som jag vet inte vad, inte ovanligt med en 6-7 bajjablöjor/dag.
När jag nyss lämnade Essie på dagis luktade det misstänkt om vagne, trodde först jag glömt en Baloopåse under mmen nej då, det var Ollerumpan som gjort stora A för tredje gången idag.
Tänder på G? För han är ju som vanligt utöver det.
Sen igår så råkade  Essie göra A:t i trosan, Olles hade liksom spritt sig över hela han & så körda jag ju naturligtvis vagnen genom en hundbajja....
Ja inte Baloos för efter honom plockar jag alltid upp såvida han inte är superlös i magen. (vilken jag fick skäll för av en sur tant en gång. Vadå, ska man ha med hink & spade ut ifall hunden råkar bli dålig i magen....& kanske skottkärra med?)

Nehe..dags att byta  på Olle, sen åka & titta på badrumslampa, vår pajjade helt totalt igår så måste fixa en ny & nån som kan sätta upp den idag.
Efter det blir en tur till M & träffas lite med de andra knottarna.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Ja du, det var ett riktigt "skit"-inlägg....hihi...säkert några tänder på g då! Tycker min lilltjej har samma "problem". Vi får väl se, ser inget än i munnen.

Ha det gott!

2009-04-21 @ 20:25:35
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: yster

En ny bajsman!

2009-04-21 @ 20:57:20
URL: http://§
Postat av: Anna

Ja det var synd att det inte blev ngn fika.. men känner att han är i minsta laget..!

Trevlig antar jag?



2009-04-22 @ 07:25:34
URL: http://giss.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0