Sådär bra söndag...

Hoppas på en bra dag full mmed aktiviteter som vanligt :o)
Har varit på promenad/träningrunda med Baloo, om jag gär rätt vet i smen men nu tittar han på mig & vill ha leksak/godis när vi möter andra hundar. 80% ungefär är jag roligare än den mötande hunden. Bra!
Har gjort en stek & satt den i ugnen i såndär keramikbytta. La i morötter, lök, kanel & olika kryddor så får vi e om det går äta senare under dagen.
Kl 11 ska jag till grannen på Me&I party, har glömt & fråga om nån mer vill haka på, isåfall har ni 45 minuter på er att komma hit!

Sen blir det trädgårdsgöra, rensa & fixa & kanske hinner vi göra klart vår stenmur vid ingången, ska bara kolla om vi stjäla Smullans stenmjöl som de hade kvar. ;)
Igår var vi ute hela dagen & hann en tripp till Hultarps utemöbler också.
Hittade möbler till runda uteplatsen så med födelsebidrag så blir det den. En liten soffa i konstrotting & två fåtöljer till. Vi sitter mest där & fikar & bara är så det räcker, blir vi fler kan man lägga dyna på muren & sitta på. Ska e om jag kan ta en bild på uteplatsen senare. Vi hittade massa fint därute, men vår altan är ju inte som vi vill ha så dit köper vi inget förräns bygget är gjort & det blir nog inte förräns nästa år. Sambon ville slå på stort & hittade en möbel dit för bara 15900kr & då var den nedsatt från 19000kr. Men snygg var den ju men så stort vet jag inte om jag vill ha där sen ändå. Långt kvar dit så inget att klura på iår iallafall.
Skulle vilja kolla på växter idag också men det hinner vi nog inte.

Ungarna ska bada på sina simskolor & sen ska jag frisera min vackra man (haha....) Funderar på att bli sommarblond igen...
Vad tycker ni?
(letat jämförelsebilder men hittar inga så ni som känner mig får fundera... :)  )

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Micka

Idag var det väl ingen simning ? I min bok står det uppehåll iaf .. Surt om ja missat 1 gång till nu :/



Vi var oxå o tittade på ute möbler, o så mycket fint de hade!

2009-04-26 @ 14:39:48
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se



Gissa vikten på den undernärda modellen jag har skrivit om!



www.aryanm.blogg.se

2009-04-26 @ 14:53:58
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Klart du ska bli sommarblond!

No doubt!

Är själv det nu fr.o.m idag. hahaha

2009-04-26 @ 16:29:47
URL: http://monixx.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0