Åh....underbart..jag har vaknat!!!

Idag när jag vaknade hade hjärnan också ställt om sig.
Så nu känner jag mig inte lika bakis längre!!
Bara ont i nacke/axlar/rygg men groggångan i huvudet har nästan försvunnit.
Bilfirman ringde nu & min lille Ior blev som jag trodde Utdömd :(
Vemodigt!
Den lilla bilen har varit i familejn i 10 år. Jag köpte den av min bror för 6 år sedan & den har varit med mig på alla knasiga äventyr!
Av min kompis Sara fick jag en rolig skylt  en gång "I looking for the right guy, meanwhile i Waiting I Play with the wrong ones" Nåt sånt, kommer inte ihåg riktigt, den hänger på en Nalle jag fått av en av de felande grabbarna i backspegeln.
Där skulle den sitta tills jag fick en ny fin skylt av min käre sambo..typ upptagen eller nåt...vilket jag aldrig fått..så i Ior har det varit fritt fram att flörta med snygga Porscheåkare haha...
Jaja...en epok förbi då!
Blir nog inte många kronor i inlösen för den, men hoppas det täcker Bussens dragkrok!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Skönt att höra att du mår bättre. Du finns i mina tankar och har gjort det ofta de senaste dagarna.

Tråkigt på iorbilen men ändå tur att det är bra med dig.

Gillar med att matcha, som du vet. Men olle skulle väl passa i lite rosa tyll med. som essie ;)

2009-08-06 @ 09:58:06
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Annica

Skönt att det börjar att vända..

2009-08-06 @ 10:29:02
URL: http://hittaringendoman.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Haha, gillar det där med porscheåkarna =D

Hmmmm hur ska Du lösa detta nu?

Eller så har R redan köpt Dig en "upptagetskylt" till nästkommande åk.



Skönt att Du är på bättringsvägen.



Ser det ljust ut inför helgen då eller?

Hoppas det...

2009-08-06 @ 15:49:00
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Skönt o höra att du är piggare!



KRAM

2009-08-06 @ 16:46:53
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Anneli

Oj vad du bloggat flitigt, hinner inte med =)

Skönt att du mår lite bättre, Madonna blir väl av hoppas jag?

Du har helt rätt i att jag borde lämna över flickorna till dig så de får lära sig umgås med djur ;-)...bara de inte vill ha några egna....hahahaha...jag lämnar dom till dig för djurkunskap då och så till Prinsmamma för odlingskunskaperna. Perfekt, då kan jag sitta här hemma och pilla mig i naveln och dricka rödtjut och sånt.

Nähä du, dags för en sväng till källaren...tvätten (host ;-)) väntar...

Kram på dig!

2009-08-06 @ 20:13:37
URL: http://fikamonster.blogspot.com/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0