Ensam hemma!

Jisses....1 timme helt ensammen hemma.
Blir till att tokstäda så jag har det klart.
Baloo fäller så man tror han inte kan ha nån päls kvar. Blir definitivt bad på han denna veckan så han tappar överflödet.
Olle är ensam på dagis idag 1.5 timme. Hoppas det går bra.
Han somnade 22:30 igår så han var redan röd runt ögonen lille Bubben.
Ska upp till Anna sen så han får sova länge i vagnen idag istället.
Magen är ok idag så det var  ingen äcklig magfluss. Om jag får magfluss så är det alltid tredagars med kräk konstant.



Dagis Olle klättrar på sin hylla :)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Tack för idag, synd att Olle sov förbi hela fikat ;-)

2009-08-24 @ 15:10:37
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sån söt liten dagiskille då!

2009-08-24 @ 20:45:20

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0