Grattis Svärmodern!

Idag fyller Ammi år!
GRATTIS!!
Iår har vi inte glömt bort dig alls utan planerat en liten surprise framåt kvällen :o)

Nu tror jag inte Ammi läser detta under dagen...men man vet ju aldrig så vad vi ska hitta på får vara en hemlis lite till :o)

Jag kom till jobbet 7:45, bara för att upptäcka att jag inte började förräns 8:45 idag.
Surt då jag var så trött i morse, tom Baloo var lite seg att få med ut på morgonrundan. Han är nog helt slut efter husvagnssemestern!
 Han har förresten helt själv slutat med flera av sina olater, bara sådär. Skum hund.
Går till bilen själv, man behöver inte fånga honom & bli förbannad
Kan följa med till lekparken/affären & vara uppbunden utan att skälla :o)
Ligger helst i bilen & sover under dagen på campingen - där får man vara helt ifred & har aldris sett han sova så gott :o)
 (innan har han bara suttit & glott ut, såg han mig började han skälla & "riva" på grindarna.)


Vart tog det fina vädret vägen då???!!! Jag blir galen på detta molnande varje dag! Även om jag jobbar vill jag ha SOL!
Blir nog en utlandstripp senare i augusti...annars kommer jag avlida av solbrist!

Nehe...nu slog klockan 8:45 dags att trycka på telefonen!


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sophie

Följ med oss till Thailand i november istället :-)



Vikken liten myshund ni har. Jag kommer nog ha med vårt lilla yrväder på kusinträffen så ni får träffa henne :-) hon började sitt nya liv med en matte och en husse som jobbar idag, helomställning men hon tog det bra.

2009-08-03 @ 18:44:49
URL: http://sophiesoph.blogg.se/
Postat av: Sussi

Ja eller följ med mig till Thailand i december.. Peter kan tyvärr inte och mina två backupper kunde inte heller, så då får jag väl åka själv, om inte du kan och har lust... ;)

Träffade ni på Carro och Noel i Skrea när ni var där?? Hon är där nu medans Niclas är hemma och fixar lite med huset..

Kram kram

2009-08-03 @ 19:51:19
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0