Kondition..

Snacka om att den där 50 + Madonna måste ha världens kondition!
Konstertern var jättebra, om än lite segstartad. Hon höll iallafall sig igång under de 1:45 hon sjöng spelade.
Jag blev så trött av se all denna energi så jag var tvungen att sätta mig efter en stund :)
Lite synd ockspå att scenen var rätt låg så kortisarna syster & svägerskan såg inte henne alls fast vi var rätt långt fram.
Efteråt gick vi till ett mysigt ställe på avenyn, Orgie. Tyvärr ville inte mitt huvud vara med så det blev inget partyparty direkt & jag försökte få syster & resten att stanna utan mig.
Måste åka till dem snart när jag är pigg & bara gå på stan & sen ut på riktigt :)

Är förresten mycke piggare nu, men fortfarande ont i nacke/rygg. Ska till kiropraktor på onsdag så då kanske det blir liiiite bättre? Men idag ska jag ta en promenix med Baloo. HAN saknar sin mattes promenader det märks!

Får se om syster lyckas maila rätt bilder från helgen senare. Hon hade skickat fel igår så har inga från helgen än.

Vi ska åka runt idag & kolla på kakel..kul semesternöje?!?!
Egentigen var planen att åka bort med pärlan, men eftersom jag är halvt handikappad känns det lite taskigt att sätta sambon på både tältupppackning, barnpassning samt valla hunden med båda barnen :)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Härligt att helgen var bra men tråkigt att du inte är helt okej. Ville bara kolla, men kommer du ikväll? Me and I. Du behöver inte känna dig tvingad vill bara veta.

2009-08-10 @ 09:53:57
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0