Madonna i fara?

Hilfe!
Kom på igår att tänk om jag ionte orkar gå på Madonnakonsterten på lördag.
Men jag ger inte upp den biljetten så lätt så blir det inte bättre så får jag väl ta med en campingstol & sitta på mitt bland publiken eller nåt.
Min ensamhelg i fara!!! Så illa får det INTE bli!
Men syster....du kan säkert fixa en rullstol eller nåt att dra runt mig i om jag blir trött ;)

Är som läkaren sa ännu mörare idag & det känns som jag är ett enda stort blåmärke från alla muskelfästen i nacke/haka ner mot skuldrorna/bröstet. Skumt! Trött & lite yr också så inte många knyck här inte.

Pratat rätt länge med Kakan idag, Liam fyller en vecka idag, så kom nästan tårarna när man förstår vad de går igenom & saknar henne så mycket!! Tänk er själva att inte kunna göra nåt utan bara vänta ut tiden, inte få ta upp den lille när man vill, inte göra nåt "utan tillåtelse" på sitt egna lilla älskade barn!! 
Om några dagar om allt är okej så skulle de få börja ta ut honom & ha honom som en känguruunge på bröstet. Vilken känsla det kommer bli :)
Visst kan jag åka dit & träffa henne, men det blir ju bara fika eller en tur på stan eller nåt. Kommer såklart susa upp nån dag när jag är bättre & kan köra så långt..
Planen var ju liksom inte riktigt såhär.
Blir ju lite lättare den dagen de förhoppningsvis får flytta till Ryhov. Då kan man åka upp efter jobbet.
Tror hennes blogg är på G, hon hade inte fått upp den men dataexperten Myself, har förklarat hur man lägger upp den. (Familjeliv) Länkar den när hon är klar.
Idag skulle P:s pojkar komma & sova på RonaldMcDonaldhuset så hoppas de har fullt upp ikväll!!



Kram på er därute & sov så sött!!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Förstår att du är helt mörbultad!!



Sara o Putte har en lång resa framför sig innan de är hemma med sin lille... Man är verkligen inte avundsjuk! Glad att pojken lever och verkar må, förhållandevis, bra! :-)

2009-08-05 @ 05:51:39
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Ush, huvva din stackare. Förstår att du är mörbultad. Inte konstigt med tanke på vad du gick igenom. Hoppas att du mår bättre i dag. Och Håller alla tummar för att du ska orka med konserten.

Skickar en tanke till dina vänner med lilla Liam. Hoppas att han mår så bra att de får hålla honom snart. måste vara fruktansvärt att baa få titta på sin lilla bebis...

2009-08-05 @ 07:06:21
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hoppas hoppas att Du kan gå på konserten i helgen.

Håller tummarna för det.



Sara och Patrik: Tänker på er och lille Liam varje dag.

Skyndar mig in här varje morgon för att hoppas på att Lindha skrivit att han fortfarande mår bra.

Som jag skrivit innan, ser verkligen fram emot att få följa er blogg från start.

2009-08-05 @ 16:03:34
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0