Shopping :)

Tror jag nämnt innan att under mitt jobb, längst in på JC har JC, Sisters & Brothers en "oulet".
Gissa att man kan fynda där. Speciellt nu när de "rear" ut sommarplaggen!

Idag blev det detta:


 2 st linnen  20:-/st  ord 129/149:-, vit klänning/tunika 30:- ordpris 299.- Skjorta svart 30:- ordpris 499:-
Tshirt till sambon 30:- ord. 79:-

Så en jacka:


99:- Ordp, 1295:-
Tyvärr är den lite lite liten!!!!!!
Det fanns en medium men där satt flera knappar löst samt att den var rätt stor. Provade då en S och den satt perfekt. Sprätte friskt med armarna & det fanns plats för en tjockare tröja under. Sen bytte jag den till en annan S då några knappar var lösa på den jag provade.
Så hemma så provar jag igen & då har den liksom krympt på vägen...Typiskt!
Får se om pappan min klarar av att gå ner där imon & kolla om M jackan är kvar.
Isåfall har en S över om nån är intresserad  :o)

Samtalet igår gick ju bara bra.
Men, boka in ett sånt samtal så lång tid efter att det andra var klart, och det bara va för det finns en "rekommendation" att soc. träffar referenterna. Att de skulle träffa oss personligen har ju ändå fördröjt processen över hela sommaren.
Om vi inte hade utvecklat våra svar lite & frågat lite frågor till dem när det va klart hade hela intervjun tagit 10 minuter. Nu tog den 20. För den tiden, med inget nytt sominte stod i referentbreven, så har det alltså dragit ut flera månader på tiden innan beslut. Lite dåligt tycker jag, även om det säkert är brq ibland att se referenterna personligen.
Jaja...Nu är det en bit närmare & längtar efter beslutet :)
När det kommer blir det ju nästan som Smullan får ett + på stickan.
Sen blir det kanske en kort graviditet eller en låååååång. Hoppas på en medelväg så de hinner förbereda sig , men slipper vänta i det oändliga!

Hojta om ni vill köpa jackan om jag får tag på en ny imorgon. (annars drar jag in magen & rör inte armarna när jag ska ha den på mig hihi...)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Wow vad snygga grejer du fyndat, det kallar jag verkligen fynd =)

Var är det du jobbar om man får fråga ;-) ??

2009-08-19 @ 20:03:02
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Gabriella

Åh så mkt fint Du hittat... och för billig peng. Sånt gillar vi ju =)

Jackan var jättefin och jag hade gärna köpt den.

Men det hade väl sett lite knasigt ut om bara halva jag kom i jacka och resten inte fick plats skrattar



Ang samtalet... hm inte förvånad när det gäller IFO...

Hoppas att de får ett besked snabbt och att en liten kommer hem till dem snart.

Från vilket land ska de adoptera?

2009-08-19 @ 20:14:44
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Yster

Härligt med shopping! Satt å tänkte att de va ju lägligt att du har en liten syster i en annan stad som passar i S... hi hi Ses snart!

2009-08-19 @ 20:25:36
Postat av: Yster

Åh det var ju bra att samtalet gick fort iaf så de slapp ha dej i sängen hela natten, hälsa Onken!

2009-08-19 @ 20:28:00
Postat av: Jessica T

Vilka snygga grejer du shoppat. Kanonbra med outlet vid jobbet.

Du var jättesnygg i den jackan.



Hoppas att det går snabbt och smidigt för Smullan. Att det inte drar ut på tiden. tycker allt att det är spännande.

2009-08-20 @ 09:13:47
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: caroline

jag e spekulant på jackan, gööör snygg juuue'...

Jag fyller ju år snart oxå, blink,blink :-)

Karm C

2009-08-20 @ 12:26:53

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0