Uppladdning!!

I eftermiddag ska vi på stadsfesten. Ska bli mysigt & trevligt. Synd att det inte är solsol så får klä på sig ordentligt. Funderar på om mina nya stövlar ska få följa med ut på premiär ikväll :)
De band jag var intressad av att se spelade ju såklart igår...typiskt. Men jag får väl dregla med de andra tonåringarna över E.M.D mohaha..
Planen är nog att åka in framåt eftermiddagen, sen äta middag på Vaxblekargården. Det är ju så mysigt där & god mat. Sen strosa runt & kolla på folk & band.
Åker nog buss hem eller om vi tar & klämmer in oss i vår bussbil. Ska kolla med HerrChaufför som bara kör finbil om den kan duga ;)

Barnen får vara hos snälla farmor & farfar över natta. Essie blev jätteglad när jag sa att hon skulle sova där inatt. Hon är en rolig prick.
Igår på marknaden köpte hon smink....inga dockor eller annat utan det var bara sminket hon hade siktet inställt på. När vi kom hem smugglade hon med sig den till sin kompis...ni kan ju gissa hur de såg ut sen.

Kvällen igår så kom Johan & Em. Grillade supergott, fransyska med choklad/vin marinad. (ja, jag har snöat in på nötkött med choklad nu...) Jag bakade en äppelpaj till efterrätt.
Blev lite senare än tanken va, men knappt nåt kluckkluck för mig så har fått sova ordetnligt.
Hade nog inte blivit lika lugnt på jobbet ;)

Nu kommer sambon snart med kärran så ska vi sätta igång med peckjobbet att gräva. Jag ska städa ur Pärlan också innan den åker på vinterförvaring.

Idag såg jag förresten ett våra "hus" i tidningen. Vi tittade på det 2004, var nog ute där 10 gånger & spekulerade. Då skulle vi fått köpa det för 1.5 milj vilket var otroligt mycke för oss på den tiden. Dessutom var det inte renoverat ett dugg då & var i ett ganska mystiskt skick runtom. Vi vågade helt enkelt inte satsa på det.
Men när man ser vad de gjort med det är man ju nästan sugen på att gå på en visning!
Om alla fel ute är åtgärdade skulle jag inte tveka en sekund!!!!!
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/499490





Vill du säga mig nåt?
Postat av: Helén

Haha det där huset är ju jättefint iofs men iom att man vet vad som ligger i marken där ute så vet i sjutton om man hade köpt huset... Hasse är ju uppvuxen där ute o umgicks med ena sonen i det huset på den tiden.



Hoppas att ni får en riktigt trevlig kväll.

Kram

2009-08-29 @ 15:27:05
URL: http://mammasblogg.blogg.se/
Postat av: Lindha

Precis...det var just det som gjorde att vi backade. Ingen "visste" men alla "visste"..

2009-08-30 @ 01:03:01
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: ღ MONIXX ღ

Visste vad??? :-O

Vad ligger där? 'nyyyfiken'

2009-08-30 @ 16:57:39
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Lindha

Gammalt spill fabriksspill, sen vet jag inte men hört rykten om att det dumpats avfall från andra ställe där också. Men det vet jag inte om det är sant. Enligt säljaren 2004 var det ju absolut inte så. Men det var ju låååångt innan han ägde det.

2009-08-30 @ 19:39:11
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Anna

Väldigt fint hus hur som helst!!

2009-08-31 @ 06:50:36
URL: http://giss.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0