Äntligen snöööööö

...tror jag ingen missat. Men man vet ju aldrig.
Tog en långrunda med Baloo.

MISSADE Fredrick Steen (hundcoachen) idag! Shiiiit också! Han var på Glada Svansen, Djurmagazinet & signade böcker.
Fattar inte hur vimsig man kan bli...det står i både hemmakalendern & jobbkalendern.
Hemmakalendern ligger i väskan, har inte kollat i den på några dagar.
Jobbkalendern var väl döjld av diverse akter & typ osynlig, för det hade jag försökt byta bort dagens jour för!!!
Hade varit skojigt att prata lite med honom & ha med Baloo & visa upp.
hans bok såldes för 99:- vilket är billigt.
Då kunde jag frågat honom om massa saker som BusBaloo hittar på.
Hur sitter han & vaktar i sitt fönster :o)
Hur får man förresten bort reflexögon på bilder på djur?!



Imorgon, Äntligen, hoppas jag de sex veckorna med min polare Mojängen är till ända.
Ortopedbesök i Eksjö står på schemat.
Känns bättre & bättre än bara för nån vecka sen, så jag tror att det ska ska sitta hyffsat på plats nu.
(Knät alltså)
Har ont när jag böjer det & går i trappor/uppför/nerför, men vet att det tyvörr tar tid om deet nånsin försvinner.
Förra skadan tog ju ett par år innan den var ens ok att gå med.
Denna är som väl är inte lika allvarlig, men sjukgympa kommer det bli för mojängen har verkligen satt musklerna på nån slags hårdbantning.
Ett tjockt ben, en mjuk större mage & ett sparrisben har Mojängen bidragit till. Konstigt?!
Så...ikväll får de bli raka spirorna & måla tånaglarna...det kan ju komma en snygg AT & provklämma lite *fniss*


Nähä...Nu ska Essie & jag kolla på Ugly en stund innan hon ska sussa!!




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

Ja visst är det härligt med lite snö! det blev lite ljusare och lättare på en gång.

Vad gillar Baloo snön? Synd att du missade Hundcoachen, han är inte på något annat ställe i krokarna så du kan susa dit då?

Skönt att bli av med mojängen, hoppas så att det ska funka med ditt knä. Nu blir det nylonstrumbyxor för hela slanten eller?

2009-12-16 @ 07:54:09
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, bäst att du rakar benen och måla tånaglarna för är det något vi inte gillar inom vården så är det just orakade ben och omålade tånaglar ;-)

Hoppas det går bra idag. Kram

2009-12-16 @ 10:00:32
Postat av: Lindha

hehe...ja Lina, jag misstänkte det :)

2009-12-16 @ 14:02:14
URL: http://mchutney.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0