Dan före dan före dan före dopparedagen...

...måste det väl vara idag?!

Julat har vi gjort i dagarna tre...lite återstår såklart men det börja arta sig...

Julgranshuggning ute i Skåne:


Ja, mitt första PS-kollage...skulle inte vara en ryamatta i bakgrunden, men hinner inte förstå hur man byter ;)


Såhär blev lilla Granis iår:



Vit & silver. Och så två bockar som Essie gjort på dagis :)

Tillbaka till pyntandet. Funderar på att göra vita chokladisar med lime...lät gott!!
Just det, bakade den vita kladdkakan, helt enligt recept, till tjejfesten i lördags.
Den var verkligen jättegod!!!




SES!!



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Gabriella

God Jul och Gott Nytt År familjen Hjälm/Svensson =)

Hoppas att ni får en riktigt mysigt julhelg med allt vad det innebär.



Har du PS???

Vill oxå ha... jag använder fortfarande mitt Picture it från Microsoft. Måste byta upp mig.



Kram på er

2009-12-21 @ 21:19:45
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/
Postat av: Jessica T

GOD JUL! Så underbart att gå ut i skogen och huga gran. Så fint collage du gjort.

2009-12-22 @ 09:19:53
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Marlen

Hur gör du ett sånt kollage? trög som vanligt ;) Ha en underbar jul :) vi ses väl till annandagen :)



Kram

2009-12-22 @ 13:09:14
Postat av: Micka

Vilket mysigt collage :) Härliga Bilder.



Många Julkramar till er !

2009-12-23 @ 14:05:45
URL: http://micka87.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0