God Jul!

Sekunden efter en hjärtinfarkt lägger jag ju självklart ett God Jul inlägg. <
Sambon nattade Essie.
Jag sitter här, värsta skallet & en galen Baloo...utanför stora fönstret står självaste......
.....ja såklart, TOMTEN!!!

Rädd blev jag, men tomten visade sig vara goa Hasse :)

Nu tar vi iallafall jul...ni får njuta liiiite av mitt underbara collage med bilder tagna med min kryptiska gryniga kamera. En kurs i PS hade nog varot den bästa julklappen :)




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Ha en riktigt god jul!!!!!!!



Kramis!

2009-12-23 @ 21:51:46
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ni oxå.

Oj vilka pyttesmå bilder det blev :)

2009-12-23 @ 22:09:45

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0