Gudmor!

Fick fina frågan av Sara & Putte om jag vill vara gudmams åt Liam.
Såklart jag vill!
Sara är ju en av mina absoluta bästa äldsta vänner. Lite som en lillasyster :)
Jag är så glad & lycklig för att hon träffade Putte. Och att de tillsammans fått Liam.
Nu vet jag att månaderna på sjukhus börjar få en ände & att de förhoppningsvis, kanske, får Liam fira sin första jul hemma med sina två bröder. Hela lilla familjen. Saras grabbgäng! (klart hon tom. i familjelivet bara ska omge sig av snygga killar ;) Det blir tvillingpojkar nästa gång!! )



"Min" Gullfis. Bilden är från november när jag var där, jag fick en jättefin utan några sladdar av Kakan i förrgår, men den gick inte kopiera till datorn.
Nu är de tillbaka i jönköping igen efter förhoppningsvis sista operationen. Ingen syrgas, ingen sond. Alltså sladdfri. Underbart!





Vill du säga mig nåt?
Postat av: Micka

Grattis , vilken ära :)

2009-12-07 @ 19:54:00
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Ja stort GRATTIS.

Det måste ju känns mäktigt värre att få vara gudmor till den lille kämpen.

Värsta stora killen nu ju... och bättre gudmor kunde ju inte Liam få =)

2009-12-10 @ 19:13:26
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0