Trött men nöjd!

Magiskt!
Såg Winnerböck igår & ja, han är speciell.
Magiskt?! Nja...men bra! Riktigt bra
Kanske ska man vara glad att man inte har de tunga sinne han har. Texterna  är djuuuuupa.
Men bra & man får lite tankeställare när man lyssnar på vissa låtar.




Sällskapet var Lina & Kakan & Putte. Första gången för dem allihopa att göra nåt skojigt själva utan barn, så lite satt de allt & pillrade på mobilerna.
Mysigt att göra nåt med dem alla tre & hoppas bebisarna var lugna hemma & på Ryhov.

TACK för en trevlig kväll!!

Vågar knappt skriva det......
Imorgon kommer Kakan hit & hämtar massa bebissaker. Gissa varför?
Om Liam håller sig som nu får de åka hem nästa vecka. Ojoj...vad glad jag blir då. Men det blev mycke att fixa iordning för dem nu så det gäller att hjälpa till så gott det går :)

Jag vabbar idag IGEN!!
Essie kräktes hela dagen igår.
Idag har hon inte minsta sjuksymptom, men magflussbaciller skickar man inte runt hur som helst nu i juletider.
Det kan varit biverkning av sprutan. Jag tror det, men håller båda hemma idag för säkerhetsskull.
Känner mig själv lite illamående, men det var en låååång dag igår så jag är nog mest groggy efter den.
(helsingborg - julbord - Winnerbäck)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: caroline

Å jag hade oxå velat gå på Winnerbäck!

Älskar honom, men tyvärr så har jag nog hans tunga sinne så jag kan inte lyssna för mycket DÅ blir jag f-n deppig!

2009-12-10 @ 11:06:09
Postat av: Anneli

Är som sagt mäkta avis på din konsert. Tack för att jag fick se en glimt av the man =)

Hoppas Essie är piggare, låter inte skoj alls. Verkar som maginfluensan drar in som en löpeld här nu....hua...

2009-12-10 @ 18:51:15
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Linda S

Härligt me konsert...! D lever man länge på! Nike kräktes på kvällen när vi tagit sprutan, så jag vet inte om d var av den eller magsjuka. Sen kräktes Nova 4 dagar senare.... Hmm... Nu vill vi inte ha den mer! ;-)

2009-12-10 @ 20:36:53

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0