Vabbis igen..

Så vabbar man igen då...men det är ju så det är & inget att stressa upp sig för.
Olle har ingen feber men snorar & låter när han andas. Han är fortfarande inte alls intresserad av maten, pillar mest med den. Men vällingen slukar han, dock med lite problem eftersom han är så täppt i näsan.
Vi ska på läkarbesök kl 14. BVC ringde igår & ville byta våran tid då även läkaren är sjukskriven.
Får se om han ska vaccineras, man ska väl vara frisk för att göra det.

Jag känner mig också förkyld. Måste kurera mig idag.
Imorgon är det fullt schema från morgon till kväll!
- Helsingborg med jobbet.
- Julbord efter jobbet
och sen det roligaste:
Winnerbäck kl 20:00



Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anneli

Lova att du lyssnar på Winnerbäck åt mig också!!! Hade såååå gärna varit där jag med men delar inte min musiksmak med så många i min närhet ;-)

2009-12-08 @ 10:23:09
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Lindha

Vi köpte biljetterna via jobbet, jag får väl hojta till imorgon om någon lämnar återbud :)

2009-12-08 @ 11:41:11
Postat av: sandra

Hej! skaffa en nässkölj...Wilma var jättetäppt o det kom inget ut men vi låna en sådan av en kompis och koka upp en liter vatten med en tsk salt låt svalna och skölj...Kör den på mej nu...Effektiv! finns på apoteket eller hälsokost!

Kram

2009-12-08 @ 13:48:42

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0