GRATTIS KAKAN!!!!!!!!

Glömde ju skriva GRATTIS till min numer RINGMÄRKTA allra sötaste Sara!
Min barndomskompis & Essies gudmor.
Fick ett mms imorse med en bild på en hand " så var man ringmärkt" , trög som jag är fattade jag inte först.
Men där glänste den ju,  guldringen!

Men du får  inte gifta dig innan mig ;o) då får jag ju skämmas....eller kanske sambon ska skämmas som inte gör nåt åt mitt tomma ringfinger!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: sussi

Ja jag så annonsen i tidningen!!

Grattis Sara!!! Jättekul och nu kan väl du och Lindha ha ett dubbelbröllop, ni fest tanter emellan!!

Kram

2009-02-21 @ 21:44:35
Postat av: ··•♦ Monixx ♦•··

Grattis önskar jag oxå! :-)

2009-02-22 @ 00:23:10
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Yster

Ja grattis kakan! ett dubbellopp lät ju kul, eller dubbel me mig kanske, ja har ju inte heller ring..

2009-02-22 @ 19:06:40

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0