Hela långa veckan lång...

...ligger framför en nu!
Ibland är det skönt med en helt vanligt vardag! Fast härhemma är det faktiskt riktigt tomt....saknar Balutten jättemycke. Så på ett sätt är det tur att han är för långt iväg för att bara åka & hämta.
Föredelar/ vs Nackdelar att vara hundfri:

Jag slipper gå ut på morgonen tidigt      - Jag går inte ut på morgonen & vaknar till
Det blir inte så hårigt överallt  -  Inget hår inget städa = annan riktigt smuts
Jag slipper en kall nos i ansiktet i ansiktet kl 3 på natta - jag vaknar ändå vid den tiden

Man kan ställa mat på bord & bänkar utan att det förvinner - det blir smulor kvar UNDER bordet 
Gizmo får lite mer underhållning - Gizmo tycker jag är elak som skickat iväg Baloo.

Essie konstaterade fort att Baloo var  "hunn-temetter" med Pepsi. Då fick inga barn vara med uta bara hundar som ska busa hela dagarna!
Verkar gå bra i Dalarna iallafall, när jag pratade med dem ikväll låg han & Pepsi nos mot nos & sov som stockar.
Sötgrisen!!!

Nu ska jag spana lite på reasidor efter kläder till barna & kanske en matta till till mig. :-)

Idag köpte jag snygga stövlar med klack på Nilson till mig.
Målet var billiga GÅ stövlar på Din Sko utan klack...men fötterna drogs med tvång in på den andra delen. Vet inte varför... ;)


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi

Ja, jag förstår att det känns tomt utan den lilla ponnyn hemma!! Men du kan väl låna hem den lilla som står och naffsar i stallet!! ;)

Ha en grymgooo vecka!

Kram

2009-02-16 @ 22:03:49
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/
Postat av: kusin björn

hallå kusin! tänkte bara meddela att baloo sköter sig fint här i borlänge! han gillar snön, och han piper inte på natten heller(trodde han skulle göra det:p)..

Känns lite konstigt att ha två hundar i huset men vovvarna kommer rätt bra överens! Ni får ha det så bra tills vidare :)

2009-02-17 @ 12:43:05

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0