Sjukstuga...

Essie pep rätt bra i rösten igår & mamma sa att hon haft det lite jobbigtt på natten, så vi var ganska beredda på en lång natt.
Vi tog in henne till oss & hon hostade torrhosta & pep som en liten hundvalp. Fick i henne lite ventoline & inhalation så det blev bättre ett par timmar i stöten.
Som tur va sov Olle hela natten så vi slapp bli dubbelväckta iallafall.
Olle är inte heller på topp, näsan rinner i dubbla filer på han. Baloo tycker han är en stor godisbit :o)

Skulle fikat hos Mia idag men det får ju vara. Blir en runda till affären sen kommer mamma i eftermmiddag & hjälper mig med vår röriga hall. Måste packa & tvätta inför imorgon också, ska ju åka till Djurö på kurs.
Bara hoppas Essie blir lite bättre för att ha båda ungarna sjuka på nätterna själv är ingen hit!

Pratade precis med Smullan som kommit hem från Thailand, så får väl se om vi hinner ses idag eller så får det bli på fredag.
Nehe..ska mysa med mina trollungar nu & se om Olle kan sova en stund!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: marie

låter som så vi haft det här nu ett tag...hoppas att det går över snabbt för er. Vårt e äntligen borta!

2009-02-09 @ 09:38:31
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0