Tronsemlan...

Med tanke på kronprinsessans & blivande prins Daniels förlovning tror jag det nästa år kommer dyka upp semlor med namn som "TronSemlan" "VicktoriaSemlan" "Drottningsemlan" eller nåt åt de hållen.
Kan tänka att V & D för evigt kommer fira sin dag med varsin smarrig semla eftersom det var på Fettisdagen de deklarerade sin förlovning.
Jag funderar över ringen också.
 
1. Vad kostade den?
2. Har Daniel valt den helt själv?
3. Har Victoria själv valt den & sagt deet till honom?

Hoppas vi får svar på frågorna. :o)
Det var iallafall på tiden att de slog till. Tittade på dem på tv igår & slogs lite av att Victoria flera gånger tog över samtalet, samt så tyckte jag nog de kunde hållt om varann. De verkar så otroligt präktiga :o) Skulle vara kul & se dem flippa ut bara liiiite iallafall.
Men stort grattis till KronPrinsesseParet!
(Essie konstaterade förresten snabbt att det inte alls var en prinsessa...)

Ett annat program jag hann spana lite på igår var det där "Rätt åt Rosing". Vilka udda killar som gick vidare. Eller jag tror de gick vidare, var ju lite stök härhemma under den tiden men han som körde karategrej på toan...
hm...påminde mig starkt om ett gammalt "ex" som dök upp hemma hos oss efter en festival, han var på toa säkert 2 timmar sen när han kom ut städade han som en tok med min mamma. Misstänker att det inte bara va en lång dusch som gjorde han så pigg.
Sen han från Brasilien, hade han opererat kinderna tro? Han var också lite småskum men de två kan ju bli roliga att titta på lite mer. (om de är kvar..såg inte slutet om de gallrade mer sen)

Fortsättningen på TV-kvällen var när jag nattade Olle för andra gången, Essie låg i våra sängar & tittade, bläddrade bara fram nåt program & tog "Bilen är min älskarinna", på de andra kanalerna var det CSI & annat som inte är lämpligt för en treåring. Men jag vet inte om bilprogrammet heller var så lämpligt....de hade ju verkligen bilarna som sina partners på flera sätt. Särskilt den äldre mannen som liksom gick hela vägen med både sin egen & andras bilar.
Herrehimmel, det finns folk till allt. Som tur var tror jag inte Essie fattade vad de gjorde, utan för henne var de bara på en vanlig bilsemester!

Nu blir det ett par timmar hemmadag! Ska städa lite, ringa lite samtal, kolla över räkningarna osv.
Ikväll blir det hoppla häst igen.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Micka

Ne de var inte nått gulli i gull par man såg där i soffan direkt från slottet.. Hoppas de har sina mindre "stela" möten.

2009-02-25 @ 12:33:59
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Annica

Vad du hittar på... vad får du allt i från. Sessesemla,,

2009-02-25 @ 13:01:46
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: Annica

Vad du hittar på... vad får du allt i från. Sessesemla,,

2009-02-25 @ 13:01:47
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: Anna

Vart hittar du alla program? Bilen är min älskarinna?????

2009-02-25 @ 15:23:21
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Anonym

På femman tror jag bilporren va. kl 21-22

2009-02-25 @ 22:09:47
Postat av: Saphire

Hon har nog både valt den samt betalat hälften.

2009-02-26 @ 01:23:35
URL: http://saphire.blogg.se/ennyborjan

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0