Lite småtrams


Dagens uppgift från Helen. Mammas blogg!


Hur bor du:
VillaVillerkulla i vitt tegel med bästa utsikten!
Brukar du komma i tid: Ja nästan alltid 10 minuter för tidigt. Speciellt till transporter sitter jag där & v
ntar i timar innan ..nästan!
Hur lång är du: 1.74
Kan du laga mat: Ja, ganska bra på att svischa ihop en soppa på en spik, men kass på recept.
Vad jobbar du med/pluggar du: Skadereglerare på sakskador Folksam.
Vad har du på dig just nu: Plyschmjukis & ful-tröja
Har du någon fobi: avskyr rester av tuggummi & när nån tar i mina fötter
Hade du en bra kväll igår:  Var & fikade hos Plättan med familjos, sen målning när barnen sov
Vilket är ditt senaste inköp: Skjorttröja & scarfs från Vila
Din favoritdryck på morgonen: KAFFE!!!!!!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: FP från försäkringskassan
Har du sovit i din egen säng inatt: Jepp
Vad hade du sönder senast:  En grej till Olles rullgardin Gismo rev ner min fina vas idag ""Snyft""
Vem snackade du med senast: Sambon, eller försäkte, han tittar på film.
Varm favoritdricka: KaffeLatte en sån som sambn gör på helkgen till mig
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten lite ljummet
Alkoholhaltig favoritdricka: typ allt haha....nä men ett riktigt mustigt vin eller en iskall SOL
När gjorde du senast något riktigt dumt: det vet jag inte jag gär aldrig nåt dumt.....eller.....
Saknar du någon just nu: Tänkte på Smullan innan. Är van att prata med henne minst en gång/dag . KOM HEM NU!!!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Med de närmsta kan stubinen vara kort ibland då räcker det att det ligger smulor på bordet. Men i regel tycler jag det är trist att vara irri så blir sällan det.
Någon jag stör mig på: Ja det finns det faktiskt men det är hemligt  på vem! (Och ingen av er)
Intressen: ha roligt, pyssla, fixa hemma, leka med barnen, träna med Baloo, rida, partaja lite ibland & massa annat!
senaste person du kramade: Olle när jag nattade honom
Senaste person du ringde: Hörcentralen i ett jobbärende
Senaste person som ringde dig: En kund på jobbet. Konstigt men telefonen har varit TYST härhemma ikväll!
Vad drack du senast: Vatten lite ljummet
Vill du ha barn:  Har Essie 3 år & Olle 7 månader. Vill kanske ha ett till, men inte än på några år.
Längtar du till din nästa födelsedag:  Ja, och jag önskar mig Smartboxar!
Har rakat dina ben någon gång: Nä, jag gillar att vara luden *fniss*
Är du sugen på något nu: att frågorna ska ta slut så jag kan sova!!!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:  Oj, det kan jag inte hålla räkningen på. Säkert alldeles för många (räknar i huvet....ca 5-10)
Använder du hudkräm: Varje dag
Attraheras du av män med skägg:  Nje....
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv, vår micro gillar inte påspop utan eldar upp dem.
Brukar du baka: GI bröd & kladdkaka
Röstade du i det senaste valet: ja, jag är röd sosse (men inte så aktiv som jag skulle vilja)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:   Jag är lycklig & tacksam för allt jag har!!!!
Vilken låt lyssnade du senast på: Ingen aning.
Har någon annan sovit i din säng inatt:  Vi har en 160 säng & där sov jag, sambon, Essie & säkert en katt också.
Vad tycker du är äckligt: Avloppsvatten, hundskit & massa andra saker
Har du pengar på mobilen: Har abonnemang så det antar jag.



Pust & fräs....nu utmanar jag alla som läser denna blogg att göra denna också!

Kram på er!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Monixx

Hej hallåå. Du har blivit utmanad i min blogg igen! ;-)

2009-02-06 @ 07:30:55
URL: http://monixx.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0