Vissa dagar blir man nästan galen.

Jag har sprängande huvudvärk inte ens Treo hjälper.
Och två glada barn sitter på golvet & leker med Duplo. Såg fram emot en myskväll i soffa men det satte barnen stopp för.
Essie höll precis på att somna hos mig i soffan när mistluren givk uppe i Olles rum.
Han vägrade somna om & var bara helt hysterisk ledsen till Essie kom in. Då blev han solen igen & fick följa med ner.
Sambon är på innebandy så vet inte riktigt hur jag ska lyckas söva Essie innan Olle...eller tvärtom för hon är rätt tröttspeedad nu men får väl försöka mata Olle igen & få henne att kolla på tv i vår säng.
En försmak att vara själv med barnen 12 dagar när sambon åker till Kinaland kanske. **PUST**

Nä, nu har Essie tappat ner alla Duplo i toan....

Innan kvällen har jag iallafall haft en kalasbra dag trots huvudvärk!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Usch då!! Låter som att din kväll kunde varit bättre... Nu har vi haft gudföräldrarna här på besök - blev varma mackor, smarrigt!

2009-02-24 @ 21:48:03
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: sussi

Hoppas huvudvärken har släppt!

Vi ses ikväll då! eller??

Kram

2009-02-25 @ 08:45:16
URL: http://ifdreamscometrue.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0