Snygga & fina....

...bloggar alla har skaffat sig!
Jag har inte tid alls att ens försöka ge mig på designen just nu så jag får hålla mig till skruttdesignen som är färdigpaketerad!
En annan grej jag stört mig på  det senaste är att mina kommentarer fastnar i det där ordfiltret de flesta har.
har jag också sån när ni kommenterar att ni måste skriva konstiga ord innan det postas här?
Så Jessica, du får gärna använda ooOO det har jag nog snott nånstans själv ;-) Blev jätteimpad av de fina bilderna på din blogg på Prinsarna!

Jobba går jättebra & är riktigt skoj, men nån vilosam start blev det knappast då det bara var att köra på i 290 igen som vanligt. Funderade lite på om några  av mina gamla långkunder har telepatiförmåga som råkar fixa nya intressanta skador precis när jag kommit tillbaka. Ja inte vet jag men att jag skulle få en enkel start var inte meningen ;o)
Nackdelen/fördelen är ju att stiga upp kl 06 för att hinna klart till TaxiPappa kommer 7:30 
Idag när jag smög ut sov alla som små snarkegrisar gott i sina EGNA sängar. Sen snarkat vidare till 8:10 
varöfr händer det aldrig när jag är hemma?  

Olle var på barnmottagningen idag för återbesök för sina inhalationer. R hade varit där i 1,45 timme & försökt underhålla honom i pauserna. Som väl var hade Essie valt att stanna hos grannen & leka, hon hade fått myror i brallan av att vara där uppe så länge. Olle fick visst vara på vågen också & vuxit sig till 8700 nånting tung bebis!
Får boka en 6-månaderskoll för vi fick ingen sån tid sist & han är ju snart 7 månader.

Baloo & jag har varit flitiga & tränade en stund på morgonrundan, det var för blåsigt för att gå runt sjön så vi tog ett hjärnpass istället. Han fick stanna & vänta & sen springa förbi pinnen på kommando hit, sitta, SEN hämta pinnen.
Körde samma nu ikväll & han var lycklig som fick jobba lite. Ska anmäla oss till fortsättningskursen nu.
Vet inte vad jag ska träna sen riktigt men ett LP vore ju kalasskoj att ta till att börja med.
Undrar hur stor Baloo blir....jag tycker han är fullväxt nu men sen ser jag ju på Ajaxbilder & andra bernisar att det är lååååångt kvar. Men man växet ju liksom med dem så poff så kommer han snart vara en stilig hane istället för en ullig unghund.

Igår var vi ute hos Godsägarn H & Hertiginnan S för att  inspektera den nyinköpta gården. Hela ladugården var fullproppad med skräp & tidingar ända från 50-talet så det var mkt att rensa ut innan de ens kan börja med nån riktig renovering. Men huset låg så himla fint med lite sjöutsikt, så tror det kommer bli ett riktigt riktigt fint ställe den dagen de ska flytta dit! jag vill också bo så fint på landet vid sjön så kanske köper en sjötomt av dem ?!?

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

hehe. vad skönt att du inte är ond på mig. Kände mig som en skurk i allfall.

Kram

2009-01-12 @ 22:41:49
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, men de gör vi kanske då! Vad kul!! Ha ha.. min lilla spädis m Ollebullen;-)

2009-01-13 @ 09:55:35
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Jag själv

Ja annan det blir spädgrisen mot gödgrisen haha.. :o)

2009-01-13 @ 12:50:23
Postat av: Yster

Stavningsfilter?? nope aldrig fastnat i, men datorn har kanske gett upp på dig å din stavning.. hi hi, fixa det första OoOO i din egen bloggs överskrift!

Ha de, Puss!

2009-01-13 @ 19:15:54
Postat av: Sussi

Men du! Det är väl ändå inte pyntet på bloggen utan innehållet som räknas!! Tycker jag i alla fall..

2009-01-14 @ 16:58:37
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0