Sova till 22:30

ja det var vad jag drömde iallfall, att jag sov ända tills ikväll & steg upp jättepigg 22:30 med lite problem att vilja gå & sova igen för natten.
Sen har jag bara drömt om tandläkare, har tandvärk så imorgon blir det att boka tid & hosta upp säkert flera tusen.
Känner igen detta onda & gissar på en hemsk rotfyllning i antågande! 
Att ha sånfhär tandvärk är som att ha värkar fast i munnen. 
 
I den riktiga världen kom R in med Olle 9:30 för du stod Essie inte ut härhemma längre i vetskapen om att kusinerna var hos mormor & morfar så hon blev ditskjutsad för bus & lek.
Genast sänkte sig tystnaden i huset & det är så tomt när hon inte inte är hemma. Ja nu är hon ju på dagis ibland, en det händer inte ofta att R & jag är ensamma hemma med bara Olle. Var det såhär lugnt när man bara hade en bebis?!

Igår kom V med pojkvän förbi på eftermiddagen, sen kom de tillbaka på kvällen & vi hade tänkt bjuda på kycklingspett.
Då går de på diet så de hade med sig två bananer var som de lyxade till i stekpannan med lite curry.
Vi andra åt kycklingspett & rotlåda.
De blev helt sålda på Baloo, så jag hoppas jag kan sälja in ett av hans troligen kommande syskon till våren. jag har för mig att de skulle para mamma Ayla med Charlie en gång till så isåfall blir det ju helsyskon till Baloo,

Olle är på G nu i huset & kör med rullande stilen. Rullar sidleds för att komma åt sina mål sommska inspekteras & kanske monteras isär. Fort går det också så det kommer inte dröja länge innan han kryper riktigt.





Nu ska vi ska försöka få ihop vårt röriga vardagsrum nu (projekt möblera om...händer väl aldrig annars här?!) Sen middag hos föräldrarna & omstylning av mitt hår. Jag tror faktiskt jag ska krulla till det ordentligt. Får se om mamsen har tid att tantkrulla, annars blir det bara klippning & färg.

Vilket dravligt inlägg detta blev....jaja..

ooOO SEX ÅR MED HONUNGSBULLEN IDAG OOoo

Nån som vill sponsra med ett Thaibesök? :-)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Annica

Jaha.. var det idag.. Gattis då igen..

2009-01-18 @ 12:22:27
URL: http://hittaringendoman.blogg. se
Postat av: Anna

Grattis på Er!



Husvagn ja.. visst låter det trevligt!? Mkt bättre än hrm.. Annica - båt och Thailand.. ha ha...eller ja...



Har ni husvagn?

2009-01-18 @ 13:02:57
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: marie

olle kör samma stil som oliwer då, rulla sig till sitt mål haha =)

2009-01-18 @ 13:28:43
URL: http://mariekarlssons.blogg.se/
Postat av: Monixx

Grattis till er!

Och Olle han växer och växer. Så himla sööt.



Sv: Ja det är kul att tänka tillbaka. Så blir man sådär fånigt.. naaaaw. hihi

2009-01-18 @ 13:29:41
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Frida

Nu är det vååår! Gick i skogen, ett tunt tunt snötäcke, och utslagen kaprifol och skott på hasselbuskarna!

Grattis på 6 årsdagen, ut på Thairestaurangen,tja sponsring, ja kan bjussa på varsin currybanan! Kram

2009-01-18 @ 14:12:53
Postat av: Sussi

Grattis idag med då!!

Jag kan sponsar med riset!!

hahaha.. snart har ni fått ihop en måltid!!

Kram

2009-01-18 @ 16:26:27
URL: http://schatzisfiske.blogg.se/
Postat av: Helén

Tjena.

Ja men det vore ju kanonkul. Tjöta lite skit om allt o inget. Det måste vi försöka hitta en kväll.

Jo det är ju ett tag som sagt, men jag skulle aldrig aldrig vilja byta ut honom emot nån annan.



Ha en bra kväll.

Kram

2009-01-18 @ 18:44:53
URL: http://mammasblogg.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0