Torsdag



Hade lite fika hemma för bebispojkarna idag. Idag var det Oliver & Sigge på besök. Lotten kom utan Melker skönt att få lite tjejsnack utan barn också. Vi gick ner på torget för jag skulle köpa blommor...det fanns inte en blomma så långt ögat kunde nå. Kände att grönsaker var inte tanken att ha i krukorna som står tomma...
Eftermiddagen var sådär myslugn som det sällan är i vårt hus, Granntjejen & Essie lekte själva jättebra i köket & "lekrummet". Olle sov hos  mig i soffan & jag blundande med ett halv öga till dåliga såpoperor nån timme.
Olle han kan ligga & bara mysa, det kunde aldrig Essie när hon var liten så jag tar verkligen vara på den lilla bebistid som är kvar!

Mamma har varit här ikväll, hon var så barnsugen så lite besviken blev hon när båda redan somnat. Badade dem vid 18:00 & Olle somnade 18:30 som vanligt. När jag kom ner efter lagt honom satt det en tjej i soffan i sin badrock & sov gott. Så det var bara att bära upp henne till sn säng.
Men det var trevligt att ha mamma för sig själv en stund också.

Jag tänkte jag skulle bleka tänderna så köpte nåt skräp på internet som ska vara helt otroligt bra.
Skulle fixat med det ikväll men nu är det för sent så imorgon EFTER mitt fredagsvin får det bli lite tandläkarlekar i badrummet. Ja, det kostade inte många hundringar så kan ju testa iallafall.
 
Imorgon är det redan fredag! Underbart. Sambon slutar 15:30 så vi ska susa till färgaffären & inhansla lite färg till Olles rum. Sen blir det måla hoppas jag i helgen!
Lotten kommer på lunch & funderar på att gå på ÖF på förmiddagen om de inte har flyttat än. Får kolla hur det var med det.

Funderar på att bjuda nån på middag i helgen. Sambon ska ut till herrskapet på nya gården & elda så får nog fråga om de vill komma på kvällen på lördag. Ja vi får se hur det blir!


Rivstart dag 9
Frukost: GImacka & en halv struva när tjejerna var här.
Lunch: Köttfärssås & spagetti VANLIG! Fuskelifusk!
Middag: En halv portion pytti panna
Kväll: GI macka & lax

Har inte haft minsta laga-matlust idag så har skippat det.
Till imorgon har jag köpt soppagrejer så då är jag på banan igen.

Nu ska jag proppa Olle full med välling så kanske han sover hela natten. Man vet aldrig!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Efter vad jag förstod så ska BVC/MVC o co flytta v 7.. för vi fick vår tid ändrad då pga flytt;-) Så det är nog samma place fortfarande!



Tack för igår förresten... trevligt som alltid o tjöta lite!

2009-01-30 @ 09:01:10
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Halloj. Tror det är sista hånen i dag. Sedan är det på vuxenskolan några gånger.

2009-01-30 @ 09:43:52
URL: http://prinsmamma.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0