Älskade vännen!

En av mina allra närmsta vänner ligger just nu uppe i Linköping.
Jag vet inte så mycket mer än att det inte ser bra ut för deras lille bebis som ligger i magen & tydlingen vill komma ut alldeles tok för tidigt.
Kanske har liten redan kommit, kanske kan de stoppa förlossningen, förhoppningsvis länge nog.
Jag vet inte, tänker på dem hela tiden, väntar på det där samtalet, vågar knappt svara när det ringer.

Hoppas på ett mirakel att de kan klara/klarat rädda den lilla kärleksbabyn!

Älskar er så mycke & ber att detta ska gå bra på nåt vis!

(kommer inte skriva mer om detta, känns lite privat men behövde lufta mig lite i väntan)

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0