Draveldag!

Det var nog inte grisinfuensan iallafall! var piggis igen igår så åkte till jobbet i ottan.
Baloo fick åka med mig för alla hundvakter var ute på egna äventyr.
Han va poppis vill jag lova. Synd att man inte kan ha med han jämt, är ju perfa med en snabb långis på lunchen också.
Lunchen ja...när jag hämtade mat  & skulle betala kom jag på att kortet låg hemma i dosan vid datorn.
Men lämnade körkortet i pant tills idag så det gick ju att lösa.
det var lite skoj på jobbet för en kollega sa att han & frugan börjat kolla kennlar på just berner sennen :o)
Så då var jag ju snabb att ge han länkar till Baloos kennel samt till en där hans pappa är pappa till nya valpar!
Kanske köper de en Baloo lillebror/syster :o) Det vore ju skoj!

Igår var Essie  & med sambon & hans familj på visingsö. Det hade varit jätteskoj & de hade verkligen bilat runt hela ön. Synd att jag missade det.
Idag är Essie med mina paranteser & kusinerna till Pippilandet. Sen när de kommer hem ska hon sova hos dem också. De där kusinerna, de är vilda som få när de är ihop alla tre men himmel vad de gillar varandra! Hoppas verkligen det håller i sig upp i åldrarna sen också.

Sambon är på sitt sektspel & Olle la sig redan kl 18:45.
Jag har köpt grått tyg till Pärlans blommiga dynor (rätt tok-rolig-snygga egentligen men ack så snuskigt att bo i dem efter 30 år!!!) men så är ju min symaskin hos mamma. Olle var så trött så jag kunde inte stoppa han i bilen för då hade han somnat på studs. Skulle iåförsig kunna klippa till tyget till varje del så är det ju förberett....hm..men idag har jag egentligen bara lust att sitta i soffan & äta kebab. Får nöja mig med två paket crabsticks istället.

Neheeee......nu får ni andra uppdatera era bloggisar lite, jag har tråkigt & vill ha nåt att läsa.

Om NI vill läsa en bra bok ska ni läsa "Säg det inte till någon - ett barndomshelvete i Magdalenavätterierna" Kathy Obeirne. Sträckläste den så fort jag kom åt. Hemsk historia som är sann & utspelar sig i Irland för faktiskt inte alls så länge sen.

Läs mer om boken här!

kanske ska skita i klippande & fortsätta traggla med min andra bok "American Psycho" såg filmen för ett par veckor & så sa sambon att den fanns i bok också. Scary...men seg att komma in i!






Vill du säga mig nåt?
Postat av: Jessica T

skönt att du är piggelin igen.

Kan tipsa om en annan bok. "de oskuldsfulla". Äcklig, och tyvärr sann men ooo så bra.

Vad skönt att Essie får följa med på lite hyss med kusiner. Och vad sskönt att dina föräldrar "tar med sig barnen så mycket.

kram på dig. Uppdaterar ju för fullt.:)

2009-07-22 @ 22:27:42
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Har uppdaterat nu;-)



Bua ligger strax utanför Varberg :-)



Beträffande boktipset - har du den boken? Isf lånar jag gärna....

2009-07-23 @ 08:44:52
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Nova pratade om Ester igår.

Står en rad om det i min blogg om Du vill läsa ;)

Hon saknar henne... får synas snart så de får träffas.

Kram

2009-07-24 @ 08:44:48
URL: http://gabriellagermundsson.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0