Bajshund!

Vi packade in flockeni bilen & kte ut till Hasse & Sandys ställe utanför stan.
Baloo fick springa fritt, vi satt inne & åt glass, så ser jag en hoppande svart boll ute i "kärret".
Mötte han utanför dörren & kan ju lova att han spred ljuva träskdofter.
Han fick INTE gå in.
Vi gick en sväng med en kärra somm skulle lämnas tillbaka till sambons pappas kompis som också håller på med projekt renovering intill Hasse & Sandys slott.
Där hittade vi kossor på vägen. De stack tom ut huvena för att sniffa på Baloo, kan tänka att de tyckte han luktade som dem idag :O)



Och en fin traktor med släp:


Och ett finare utedass får man väl kika efter:


Efter utflykten åkte vi hem, stanken om Baloo hade inte blivit bättre, snarare tvärtom så han fick ett bad nere i källaren. Så nu är han alldeles fin & ullibullig igen!
 Sen fixa i den eviga trädgården. Pappas gamla gräsklippare gick sönder, så nu står vi utan igen. Våran är också trasig så vi får väl kolla om den kanske går att laga.
Vi stal pappans nya gräsklippare, & jag blev helt kär i den!
Jag vill också ha en sån snabb liten sak. Då sa sambon vad den kostade & nja....vet i smen om vi ska en sån dyr, allt vi köper går ju ändå bara sönder.

Nu är det fotboll, hade inte barnen typ ätit extasy eller nåt idag & hade legat i bädden hade jag fortfarande varit ute &rensat brännnässlor, men nu får jag sitta här några minuter till innan det blir försök två att natta Olle.
Han kanske inte ville fotbollen heller... (där Sverige precis missade en straff....lååååååååång utläggning från soffan....)



Ja vi e lite tokiga i vår lilla familj :o)

Vill du säga mig nåt?
Postat av: ··•♦ MONIXX ♦•··

Guuud så underbart!

vad? Ja kossorna, skitlukten, utedasset men framförallt fotbolls-BILDEN! Hahahaha.. vad bäst ni är!

Ha en fortsatt trevlig lördag!

2009-06-06 @ 22:36:56
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Jessica T

Tycker ni är underbart härliga.

Ha det.

2009-06-06 @ 23:14:06
URL: http://prinsmamma.blogg.se/
Postat av: Annica

Hihihi..kuliga ni är..

Tack för ikväll, jätte kul att du sponant bara kom förbi och fick mig att öppna lite vin!!

Kram

2009-06-06 @ 23:54:11
Postat av: Anna

Ha ha.. söt liten Sverigeklack ni har!! :-)

2009-06-07 @ 08:52:42
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Sussi

Hallå!!

Min blogg har semester så det är därför den är spärrad.. öppnas kanske till hösten igen..

2009-06-07 @ 09:59:53
Postat av: Micka

Så synd att svergie spelade kast när ni så fint gått in för det :) Emilia satt mest o blängde på oss då vi skrek åt tvn :P haha.



2009-06-07 @ 14:57:48
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Lindha

Jag kollade inte en minut på matchen & jag var inte klädd som övriga familjos ;) Kanske om det blir VM & typ final, då tittar jag. :o)

2009-06-07 @ 15:16:39
URL: http://mchutney.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem har haft min gräsklippare

2009-06-08 @ 14:45:29

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0