Bättre sent än aldrig.

Jag blir bara värre med åren - sist ut men oftast precis i tid.
Tror det är min sambo som smittar av sig mer & mer hmpf....

Idag har varit en såndär "sista -minuten-dag".

Frukosten: Försenad, hade en stökig icke exlemplarisk tre&etthalvtåring som bara stojade runt.
Olle bajsar naturligtvis preeeeecis när vi ska gå.
När jag komm tillbaka hem så packade jag bilen full med gamla trasor. Det blev två proppade säckar med mina gamla kläder, en säck med gravidkläder ( de få snygga plaggen som fanns är det nån som har varit hämtat ;)
En bamsestor resväska + en stor kasse med barnkläder
Tre icapåsar med skor.
Hejdå kläderna...hoppas ni får det bra!
När jag dumpad trasorna på röda korset så hittade jag inte mina solglasögon. Efter en stund hörde jag nåt trilla ner från taket. Bara att backa tillbaka & TUR de var hela. (tror de är mammas faktiskt..)

Eftermiddagen: Tillbringade förmiddagen & fram till kl 13:45 hos mamma, mormor är där nu så lagade lunch till dem & en svullen Kaka kom också på besök. Ja gissa ni varför hon är svullen :o)
Sen på minuten att hämta Essie. Precis när vi hoppade in i bilen igen bröt Åskan ut. Jisses vad det smällde.
Hann precis rusa in med Essie, Olle & en tokig hund innan det verkligen blev blött.
(Baloo var mest tokig för att vi sprang, nåt så simpelt som åska reagerar han inte på. )
Efter lite lek & matlagning kom jag på att det var fest på Essies dagis.
Inte har jag nåt fika hemma....klockan tickar iväg så det fick bli att sambon fick gå bort med barnen & jag åkte till konsum för att köpa wienerbrö & sunkist.

Kvällen: Kl är 20:00 otroligt nog sover BÅDA barnen, men det är min "tvkväll" & jag har inte ens funderat på vad jag ska packa med mig för morgondagens skånebesök.
Åker till Skåneland med jobbet & kommer hem på torsdag igen.
Gah...får väl packa lite kvarhavda trasor i pauserna.

Ses en annan dag! Imorgon blir det inget bloggiblogg.

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna

Skänker du bort mammakläderna..? Vad ska du då ha till nästa barn?? ;-)

2009-06-02 @ 21:52:26
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Ida *Meya och Tex mamma*

Haha ja använd solberga trä istället ^^

2009-06-02 @ 22:23:26
Postat av: marie

hmm, vet inte om jag minns fel nu men skrev inte du här för ett tag sen att nåt skulle hända och att vi skulle få veta det om två veckor?? har det gått det? och har vi fått veta och jag missat det eller?!

nyfiken ;-p

2009-06-03 @ 20:49:37

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0