Man SKA ha husvagn...

En överskrift jag precis såg på min ena kusins blogg som jag nyss hittat till.
Ojoj vad skoj, 4 nya bloggar att rota runt i om kvällarna!
Det var Kusin M i Aneby som skrev en kommentar på FB, så via den hammnar man vips hos de tre systrarna J.
Får nog fixa lite länkar till er när jag hinner.

Ser ni SYSTERYSTER & SVÄGERSKAN...hela släkten bloggar ju, kom igen nu!
(hoppas du haft skoj i Paris sis, Essie är mkt bekymrad över hur ni tog er ner för Eiffeltornet.)

Husvagn var det ja....klart man ska ha det.
Igår tittade jag & papsen på en. Den var fin men samboSnålrumpan tyckte 40.000 var på tok för mkt att slänga upp på en bajsbrun liten låda. (han var inte med & tittade)
Med tanke på den stora bamsevagnen de också hade precis brevid såg den bruna hemskt liten ut :o)
Hade varit perfekt, men iår får det bli en billig liten konservburk att kuska runt i, ibland (säg inte deetta nu..) får man ge sig en smula men bara ett år. Nästa år håller jag i plånkan!
Imorgon ska jag kika på en liten Kabe, & på onsdag ska jag kika på en riktigt liten läcker sak.
Där kan vi lugnt säga att det är insidan som räknas.
Är den sista ok med förtält så blir det definitivt den - som hittat!

Sambon tror dock att det är HAN som ska få gå & dricka drinkar.
Där har han fel. Det är JAG som är karln i vagnen så han får passa flocken så ska jag & mina campingvänninor pimpla vin! Ungefär såhär kommer det se ut:




Hej då..nu ska jag ut & sudda med BaluttSkrutt!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: ··•♦ MONIXX ♦•··

Hahahaha!

Galning! Men klart att det är så det ska vara. Hade jag haft en husvagn hade ni fått låna den såklart. Men vi sålde våran.. :-/

Ansåg oss inte behöva den när vi bodde därute på landet.

´Suck.. aja, nu hade jag behövt den.

Dumt att vara efterklok. hihi

Ha en bra dag!

2009-06-09 @ 07:52:31
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha.. ja det låter som att det kan bli en liten husvagn för er iaf ju!! Trevligt..



Glöm inte att det är Grönhag man bokar in sig på för att kunna pimpla vin som allra bäst;-)

2009-06-09 @ 08:21:47
URL: http://giss.blogg.se/
Postat av: Anneli

Det var den snyggaste bilden jag sett på länge!!!!! Hihihihihihihihihi. Värsta "Vi hade i allafall tur med vädret"-känslan....:-)

2009-06-09 @ 10:29:44
URL: http://fikamonster.blogspot.com/
Postat av: Annica

Hihihi

2009-06-09 @ 11:51:36
Postat av: marie

KLart det e du som e karln i husvagnen! ställer upp på att pimpla vin i husvagnen ;-) skulle va skit mysigt ju! ;-)

2009-06-09 @ 19:38:52
Postat av: Yster!

Inget slår ju den bolden, å hela klanen i samma träningsoveråler!! Kram kram

2009-06-09 @ 19:59:45
Postat av: Yster igen

Ja kan ju inte blogga, kan ju inte heller stava ordentligt. E iaf hemma från ett underbart PARIS! Rekommenderas, för nyfikna, ingen ring...

2009-06-09 @ 20:02:30
Postat av: Marlen

Haha kul bild =) träffade Olle i dag på bvc vilken stor fin kille han har blivit =)



kram

2009-06-10 @ 15:43:16

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0