Spöket...

...spöket har varit i mitt hus.
....spöket tar saker; tändare, nycklar, plånböcker, pengar på kontona & min kamera.
.....spöket lämnar alltid tillbaka sakerna efter ett tag.
....spöket har lämnat den spårlöst försvunna kameran i lådan till vänster om mig. Där låg den helt ensam idag.
Jag har tittat i den lådan efter den massor gånger.
Sen har Spöket lämnat pengar på sambons konto....det har jag missat...men det var ju snällt. ;)
Nu vill jag att spöket ska lämna tillbaka Essies Elefantväska där jag tror hennes blinkeskor & blinketofflor finns.

SPÖKET....sluta spöka mer nu!!!! Jag har minne som en guldfisk utan din "hjälp"!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: micka

Haha, kul att ni får tillbaka sakerna :) taskigt spöke de där :P

2009-06-06 @ 12:38:52
URL: http://micka87.blogg.se/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0