Vinterjacka på..

..& helst pälsmössa med regnskydd.
Fy vad kallt det var när jag trallade runt sjön kl 6:45 i morse.
När jag kom hem igen kom en bil full med studenter som skulle frukosta i grannens läckande partytält.
Partyhumör?! Not....

Idag är jag utvilad & piggos.
Kom hem från Skånekursen igår så trött!!!
Så klockan 21:15 släcktes lampan i huset.
4 timmars halvdan sömn gör inte direkt susen på konferans.
Men trevligt hade vi & det är alltid kul att träffa skånekollegerna!

Konferens betyder ofta ÄTA...mycke & ofta. Inte gjorde det saken sämre än att en tipsrunda ledde hit:



En stooooor pås naturgodis blidde det! (lösgodis hade jag redan tryckt i mig en påse på vägen ner )


Kollegan Malin & jag fick ju naturligtvis Sviten...inkl dubbelsäng

www.hjelmsjövik.se

Tjusigt eller hur!

Dags att ta tag lite i dagen! Olle sover & Essie tittar på film.
I eftermiddag får vi väl gå ut i kylan en stund...brrrr...& baka rabarberpaj.
Välkomna förbi om ni vill smaka!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: marie

verkar vara ett fint ställe ni varit på! jo detta godis är ju himla svårt att hålla sig ifrån hur mycket man än vill det ;-)

2009-06-05 @ 20:12:25

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0